Gå til innhold

Electroworld 2008 er godt i gang

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Aight, kjedelig messe var det ihvertfall i fjor, så face mitt blir ihvertfall ikke å se :p

Samme her og. Var som å gå på en forvokst elkjøp... Og jeg hater å traske hos elkjøp i utgangspunktet :p Så jeg blir nok sittende hjemme i år jeg og :p

Skrevet
Kom dere dere ikke inn? Det er ikke køen som er interessant ...

Hæ? Hva babler du om egentlig?

Han mener vel at HW skulle tatt blider fra innsiden ikke av køen ut forbi...

Skrevet

Er lite å få rapport om. Var der da det åpnet i går og det var som sagt en forvokst elkjøp med unødvendige gratis produkter på alle kanter. Men fikk se det jeg kom for da, en TV og litt annet stasj. En ting de hadde stilt ut som de riktignok ikke har på elkjøp er en MTX Jackhammer Sub. hihi den var diger:P

Skrevet

Det irriterer meg at man må betale for å få reklame. Det burde vært gratis å komme inn. Likevel er det mulig jeg hadde bitt i meg irritasjonen og kjøpt en billett om messa var i mitt nabolag.

Skrevet

Er denne artikkelen en elkjøpreklame, eller bare svada?

Var der for to år siden, som å være på en enda større elkjøp. Alt er større, men ikke nødvendigvis bedre. Lite eller ingenting utenom det vanlige og på ingen måte verdt turen, for ikke å snakke om inngangspengene...

Skrevet

Det er helt latterlig konsept. Med mindre man trenger noe man vet kommer til å være billig der er det bortkasta penger. Da jeg var der i fjor var høydepunktet gratis 30-dagers WoW - trials. :(

Skrevet
Er denne artikkelen en elkjøpreklame, eller bare svada?

Ja, selvfølgelig, med en gang en nyhetsside som omhandler teknologi skriver en bitteliten artikkel om en teknologimesse i Norge uten å nevne initiativtakere eller sponsorer er det åpenbart skjult propaganda som Elkjøp har betalt masse penger for å få publisert.

Gratulerer.

Skrevet

Min mening er at inngangsbilletten til Electroworld er bortkastede penger.

Ta heller turen til den nye store Elkjøp på Lørenskog 10 min unna hvis du absolutt vil i en stor elektrobutikk.

Gratis inngang og 5000 m2 med varer :)

Skrevet

Har ingen planer om å betale inngangspenger for å slippe inn i en en forvokst Elkjøp butikk. Hadde det vært gratis inngang hadde jeg nok tatt turen ettersom jeg i løpet av de nærmeste 30 dagene har planer om å svi av rundt 20.000 på en ny tv.

Skrevet

Det er mange flere aktører enn elkjøp der, og har man tenkt å handle er inngangsbilletten en liten sum å betale for å spare endel tusenlapper. ;)

Men messa va liten i år ja, lite spennende hvis man ikke har penger som brenner i lomma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...