Gå til innhold

Kan noen anbefale et bra kabinett?


Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter et nytt kabinett, størrelse midi-tower (ca). Det kan godt være pent å se på, gjerne medfølgende (stille) strømforsyning og gjerne med kjekke løsninger som usb i front, støvfilter osv...

 

Også var det prisen da, helst under 800,-. Er tilbudet fra komplett denne uka noe å samle på? Et chieftec-kabinett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har dette kabinettet ColorCase "Air Silver" og er meget fornøyd, har 2 innebygde vifter som kan kjøres på forskjellige nivåer ved å trykke på knapper i fronten, er også med 3 temp sensorer, og temp'en vises også i front..... Har også støvfilter, usb og ir-sensor i front, + at en 120mm vifte blåser luft rett inn mot hardisk plassene, som det forøvrig er 7stk av og det går an å kjøpe til en sidedør med ferdig montert plexiglass (for oss som tror at en stikksag er et sexleketøy :lol: )

 

eneste minus er at strømforsyning ikke følger med.... men det kan jo være positivt, da det gir deg et større utvalg, med tanke på støy osv...

Lenke til kommentar

Apollox:

Kabinettet ditt (ColorCase "Air Silver") er jo voldsomt tøft! Ikke no jalla-kvalitet, regner jeg med, siden du er fornøyd. Ikke noe å si på prisen heller!

 

Det hadde vært noe....

 

Gode erfaringer med å bestille fra Microplex? Har aldri brukt dem før.

Lenke til kommentar
Er på utkikk etter et nytt kabinett, størrelse midi-tower (ca). Det kan godt være pent å se på, gjerne medfølgende (stille) strømforsyning og gjerne med kjekke løsninger som usb i front, støvfilter osv...

 

Også var det prisen da, helst under 800,-. Er tilbudet fra komplett denne uka noe å samle på? Et chieftec-kabinett.

 

Nå har jeg nettopp levert tilbake et stk Jupiter Midi fra komplett. Var ikke fornøyd med det. Se følgende url:

 

[ http://www.skyhawkusa.com/jupiter_case.htm ]

 

Dette er et tårn jeg IKKE anbefaler deg. Men snille og servicevennlige komplett data i Oslo tok det tilbake. 6 av 6 stjerner i boka til dem for det :) Deretter gikk jeg bort på IQ-data som ligger i samme data rett bortenfor. De heter vel noe annet nå - men jeg husker ikke hva. Vel, altså.. der hentet jeg ett stykk [Antec PLUS1080AMG]. Har gått grundig igjennom det, og jeg vil anbefale deg å stifte nærmere bekjentskap med dette tårnet. Kostet ikke mere enn kr 795,- Uten strømforsyning dog vel og merke. Se testen av tårnet på følgende url:

 

[ http://www.hardware.no/tester/kabinett/antec_1000amg/ ]

 

Dette er altså -ikke- et chieftårn. Men lages på samme fabrikken. Det er tungt, massivt og ..ja.. pell deg til å lese resten i testen du :)

Lenke til kommentar
jeg har dette kabinettet ColorCase "Air Silver" og er meget fornøyd, har 2 innebygde vifter som kan kjøres på forskjellige nivåer ved å trykke på knapper i fronten, er også med 3 temp sensorer, og temp'en vises også i front..... Har også støvfilter, usb og ir-sensor i front, + at en 120mm vifte blåser luft rett inn mot hardisk plassene, som det forøvrig er 7stk av og det går an å kjøpe til en sidedør med ferdig montert plexiglass (for oss som tror at en stikksag er et sexleketøy :lol: )

 

eneste minus er at strømforsyning ikke følger med.... men det kan jo være positivt, da det gir deg et større utvalg, med tanke på støy osv...

 

Dritstilig tårn :) Litt lite i fysisk størrelse, og litt for glad i skruer kanskje (ikke vet jeg). Men designen må jeg bare rose! Megafett :)

Lenke til kommentar

Har du penger så vil jeg sterkt anbefalle Lian Li kabinettene. Ligger høyt i pris, men nydelige saker! :)

 

Har hatt mange kabinetter gjennom tiden, men det er vel først etter å ha fått Lian Li jeg for første gang kan si meg veldig fornøyd! (For desktop bruk da) ;)

Lenke til kommentar

 

Nå har jeg nettopp levert tilbake et stk Jupiter Midi fra komplett. Var ikke fornøyd med det. Se følgende url:  

 

[ http://www.skyhawkusa.com/jupiter_case.htm ]

 

Dette er et tårn jeg IKKE anbefaler deg.

 

 

En kompis kjøpte nylig et av disse! Han er etter sigende fornøyd, bortsett fra at temperaturføleren gikk istykker i løpet av kort tid og litt annet små-rusk. :lol:

 

Nei, jeg skal holde meg unna det.

Lenke til kommentar

Det kommer ann på om du skal ha et fulltower eller ikke.

men jeg vil anbefale Colorcase Miditower, "Neon Light Black" til en nette pris av 525 kr uten strømforsyninger, men vil du ha det til å se lit kult ut.

kjøp door kit til den og noen fete LED. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...