Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Voldtekt av mest svikefulle sort


Anbefalte innlegg

Leste akkurat en helt forferdelig sak

 

http://www.ba.no/nyheter/krim/article3915412.ece

 

Kan ikke helt forstå hvordan dette er mulig. Har hørt dette har hendt med menn og, da gjerne av en gruppe kvinner eller en homofil mann.

 

Uansett kjønn eller legning, så kan jeg bare ikke fatte at folk kan ta seg sånne friheter med andre. Det er jo og med på å bygge opp mentaliteten blandt oss om at en ikke kan stole på noen.

 

Hvorfor i huleste gjør folk slike ting?

Endret av -Void-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dama får jo tross alt 100 000 i oppreisning... hun hadde tross alt mye å vinne på å bli 'voldtatt'

 

sier selvfølgelig ikke hun ljuger, bare at hun lett kunne løyet og utnyttet situasjonen til sin fordel hvis hun hadde lyst...

 

mja mja

Så hun later som hun har blitt voldatt av kompisen for å få 100 000 kr??

 

Tror de aller færreste vil gå gjennom noe sånt for noe usle kroner.

Lenke til kommentar
dama får jo tross alt 100 000 i oppreisning... hun hadde tross alt mye å vinne på å bli 'voldtatt'

 

sier selvfølgelig ikke hun ljuger, bare at hun lett kunne løyet og utnyttet situasjonen til sin fordel hvis hun hadde lyst...

 

mja mja

Du er ikke lite frekk. Ikke bare insinuerer du at hun lyver, noe du aldeles ikke har dekkning for (med mindre du faktisk personlig kjenner til saken), men du hentyder også at 100k er mer enn god nok oppreisning. Jeg kan ikke på noen som helst måte forestille meg at noen som helst pengesum skal gjøre slikt godt igjen. Voldtekt er en svært alvorlig og traumatisk forbrytelse, og aldeles ikke noe man bare fekter bort ved å si at «hun hadde tross alt mye å vinne på det». Klart, statistisk sett er det nok noen som lyver om voldtekt, spesielt i forhold til hevn mot menn, men i denne sammenhengen er det direkte sykt å påstå noe slikt.

Det kom frem at han hadde forsøkt å få et av vitnene den kvelden til å forklare seg falskt for politiet.

[...]

24-åringen fortsatte festen og gikk etter hvert på et nachspiel der han skrøt av at han hadde hatt sex med kvinnen.

 

Mannen som hadde nachspielet, reagerte på dette, da han hadde sett kvinnen tidligere på kvelden i den tilstanden hun var i.

Jeg tror det sier sitt.
Lenke til kommentar
Du er ikke lite frekk. Ikke bare insinuerer du at hun lyver, noe du aldeles ikke har dekkning for (med mindre du faktisk personlig kjenner til saken), men du hentyder også at 100k er mer enn god nok oppreisning. Jeg kan ikke på noen som helst måte forestille meg at noen som helst pengesum skal gjøre slikt godt igjen. Voldtekt er en svært alvorlig og traumatisk forbrytelse, og aldeles ikke noe man bare fekter bort ved å si at «hun hadde tross alt mye å vinne på det». Klart, statistisk sett er det nok noen som lyver om voldtekt, spesielt i forhold til hevn mot menn, men i denne sammenhengen er det direkte sykt å påstå noe slikt.
Det kom frem at han hadde forsøkt å få et av vitnene den kvelden til å forklare seg falskt for politiet.

[...]

24-åringen fortsatte festen og gikk etter hvert på et nachspiel der han skrøt av at han hadde hatt sex med kvinnen.

 

Mannen som hadde nachspielet, reagerte på dette, da han hadde sett kvinnen tidligere på kvelden i den tilstanden hun var i.

Jeg tror det sier sitt.

ja, du har sikkert rett.

 

alltid flere sider ved en sak. om han hadde litt dårlig rykte fra før, så så hun kanskje muligheten til å bli kvitt en slesk venn og samtidig tjene litt på det. få ville jo motsi henne, og enda ferre ga vel faen i den 24årige tullefanten.

 

mulig hun var dritings i øyeblikket, men samtykket allikevel. full som hun var, så bestemte hun seg kanskje for å utnytte situasjonen til sin fordel. litt skuespill og et par krokodille tårer for muligheten til å tjene litt ekstra peng er jo flott.

 

det er jo ikke som om det gikk så veldig voldlig for seg heller, hun fikk jo tross alt kasta ut tullingen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...