Gå til innhold

Bra filmer


fondus

Anbefalte innlegg

Noen av dere som har sett på Kopps?

Jeg så den på kino i forigårs, fy fader for en rå film, fult av humor, ganske artig film, bør fåes med seg ja :D

 

Ja flate. DEN var skikklig artig. Trodde ikke svenskene skulle få til noe så bra altså.

Var skeptisk med engang når jeg så begynelsen...men fy flate for en film ja :D jeg anbefaler alle å se denne filmen, weeeeeed!

:roll: nei takk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JEg vil anbefale

 

Startrek First Contact og Startrek Nemesis.

 

Ser dere First contact først og Nemesis etterpå så kommer du nok til og skjønne mesteparten av ST universet. Og de egner seg for folk som ikke ser 3timer startrek daglig også.. ;)

Lenke til kommentar
JEg vil anbefale

 

Startrek First Contact og Startrek Nemesis.

 

Ser dere First contact først og Nemesis etterpå så kommer du nok til og skjønne mesteparten av ST universet. Og de egner seg for folk som ikke ser 3timer startrek daglig også.. ;)

 

vel talt! Vi bør heller ikke glemme Zardoz fra 1974, sci-fi regissert av John Boorman (fx. Excalibur) med Sean Connery bl.a. :D

Lenke til kommentar

Hmm men holywood lager jo bedre filmer enn de fleste andre land tilsammen men anyways

 

 

virker som om du er helt på bærtur, du må nok se mer utenlandsk & norsk (men ikke amerikansk) film rett og slett.

 

personlig mener jeg at max 3% av amerikansk film som blir vist på tv /video / kino i norge holder verdensklasse

Lenke til kommentar

Hmm men holywood lager jo bedre filmer enn de fleste andre land tilsammen men anyways

 

 

virker som om du er helt på bærtur, du må nok se mer utenlandsk & norsk (men ikke amerikansk) film rett og slett.

 

personlig mener jeg at max 3% av amerikansk film som blir vist på tv /video / kino i norge holder verdensklasse

Du er sikkert av den typen som nrk eller tv2 kritikere som gir f.eks en kul action film fra usa terning kast 1-2 men hvis det er snakk om en britisk/fransk/whatever drama så får den 5-6.

 

Anyways......

Lenke til kommentar
Kung POW er beste komedie hittil trur eg, dødde nesten av latter på noken plasser... (men for å like den filmen må du nesten ha den type absurd humor..)

satser på at kopps slår den :D

 

Kung Pow var morsom i 5 minutter i starten med den babyen som rulla ned bakken. Matrix scenen med kua var og litt kul. Samt noen enkelt scener som "Swingin the chain" o.l.

Ellers var det egentlig sinnsykt kjedelig og langdryg...

Lenke til kommentar

Back to Topic:

 

- Blue Streak

- Matrix

- American History X

- Terminator 2

- Showtime (!!!!)

- 3000 Miles to Graceland

- Beavis And Butthead do America

- Final Destination

- Alle James Bond filmene

- Rush Hour 1-2

- LOTR

- Noen Star Wars

- Training Day

- Fast And The Furious

- Das Boot filmene

- Die Hard filmene

-------------------> To be continued...

K-dog: idiot må han være ja... :yes:

Tosk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...