Gå til innhold

Call of duty: World at war - ingen som gleder seg?


BreezierThom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
db.no ga 5 tror jeg, anmeldelser kan man ikke se på, er ikke vits i, gjør heller opp din egen mening hvis det virker fett.

 

Det er klart, men når de store spill-nettstedene alle sammen gir høy score. Ja da er det merkelig at det er en i VG som mener at dette nesten er under middels.

 

GT har gitt spillet 8.7 i sin review.

Lenke til kommentar

Kjøpte spillet idag, og fikk tatt noen runder online og synes det var konge :new_woot: Var møkk lei av cod 4 så artig at eg likte dette så godt, selv om multiplayeren er cod 4 i andre verdens krig drakt. må nevnes at eg syntes cod 3 var baisj men her virker det som ting sitter. Good job treyarch!

Endret av 3000
Lenke til kommentar

Plukket også opp Collectors Edition av spillet i dag.. Og må si jeg synest det er HELT rått!!! Grafikken er nydelig, og flammekasteren er RÅ!!!! Av Online maps, må jeg si at jeg spess. Digger "Cliffside".. Enormt stort kart, med store, åpne områder.. Det samme gjelder for en del andre maps.. Koser meg gløgg i hjel med singel-playeren nå, før jeg skal vende tilbake og kjøre gjennom på Veteran.

 

At Rune Fjeld Olsen presterer å gi spillet Terningkast 3, er ikke annet enn patetisk. (Greit nok at det er hans subjektive mening) COD:WaW sveiper gulvet med spill som Far Cry2 og Brothers in Arms:HH som han begge ga en 4rer.. Og etter den helt amatørmessige anmeldelsen han hadde av Gears of War 2 (Selve terningkastet var i og for seg greit, men det var innholdet i anmeldelsen), så kommer jeg ikke til å legge noen spess. Vekt på hans anmeldelser fremover.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar
http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=524104

 

Sett noe til vås? terningkast 3?

 

faktisk enig med annmelderen jeg........hadde det mere morro med far cry2 enn denne og den fikk jo terningkast 4.

akkurat nå håper jeg bare på nye maps til cod4 selv om det kanskje ikke kommer til å skje... :blush:

Spiller fortsatt cod4 daglig 1 år etter release.........tviler på om jeg spiller cod:waw noe særlig om 1 uke.

Endret av Spill&Dill
Lenke til kommentar

 

Hahaha!

Ja dette var for min del den siste spikeren i kista for mitt leserforhold til VG. Etter noen helt vanvittig usaklige, latterlige, uthengende, og direkte løgnaktige saker det siste året har jeg boikottet å lese VG 100%.

 

Papirutgaven egner seg knapt som dopapir, og nettsiden ville hatt mer interessant lesestoff derom den ble DDOS hacket eller defaced, lol...

 

Sorry for avsporingen. Nå må jeg ned i hjemmekinoen og kose meg med en av årets beste spill, nemlig COD WAW!! :D

Lenke til kommentar

 

Hahaha!

Ja dette var for min del den siste spikeren i kista for mitt leserforhold til VG. Etter noen helt vanvittig usaklige, latterlige, uthengende, og direkte løgnaktige saker det siste året har jeg boikottet å lese VG 100%.

 

Papirutgaven egner seg knapt som dopapir, og nettsiden ville hatt mer interessant lesestoff derom den ble DDOS hacket eller defaced, lol...

 

Sorry for avsporingen. Nå må jeg ned i hjemmekinoen og kose meg med en av årets beste spill, nemlig COD WAW!! :D

 

 

 

Er ganske enig med VG folka der jeg.

Cod 5 holder ikke som oppfølger av cod 4.

Lenke til kommentar

@ Iceman:

Den der radaren som du hatet sånn i 4ern, den er her også. Usikker på om den er akkurat like sterk, men fikk intrykk av det.

 

Ellers, fikk vel spillet på torsdag (dagen før eksamen, great timing :ph34r: ) og må si jeg er MEGET positivt overrasket. Jeg skulle egentlig ikke ha spillet, men forhåndsbestile for å få en beta-kode, selvfølgelig glemte jeg å avbestille etterpå xD (likte ikke betaen særlig, spesielt den glitchen som gjorde at folk kunne gå under jorda ødela alt)

Jeg tok det som at det var skjebnebestemt at jeg skulle spille dette spillet, så jeg rev opp plasten å satte det i den store hvite.

 

Jeg har til nå bare spilt online MP, og jeg kan med en gang si - den skuffer ikke. Hvis du gir de nye våpena en sjanse, er det faktisk utvilsomt en fullverdig fortsettelse av COD4s legacy. At spillet er såpass likt 4ern var grunnen til at jeg ikke ville ha dette spillet i utgangspunktet, men som mange anmeldere sier, denne oppskriften er så bra at dette er utelukkende en god ting. WW2 føles også merkelig fresht takker være COD4s suverene spillmotor og kontroll. Anbefales på det sterkeste, COD: WaW og COD: MW fungerer etter min mening best som supplementer, du bør ha begge - blir du lei av våpnene og mapsa på det ene, bytter du til det andre:D

 

Selv om spilla er veldig like er det noen vesentlige forandringer. COD5s 18-årsgrense med alt som medfølger er f.eks meget forfriskende, mangel på blod og gørr i 4ern irriterte alltid - det ødelag liksom noe som fullkomment føltes realistisk.

Co-op for fire spillere er også FUCKING SWEET!

 

Singleplayeren har jeg ikke testa, driter litt i den.

Å forresten, er dere klare over at selve Kiefer Sutherland (Jack Bauer) er fyren som skriker til amerikanerne under kamper og etter!? (Outstanding marines, out-fucking-standing! :D)

I tillegg er Gary Oldman stemmen til russernes sersjant, ikke at jeg hører det, men mannen er jo en legende!

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Vurderer å kjøpe meg et call of duty spill, men av erfaring har jeg ikke noe sansen for ww2 spill.

 

Hva skal jeg kjøpe?, personlig frister ikke 5ern noe særlig.. 4ern har jeg aldri prøvd, men det ser utrolig tøft ut, men det begynner å bli temmelig gammelt.. hmm, vanskelig avgjørelse :hmm:

 

kjøp COD4......hvis du har spaceworld i nærheten så kjøp der,du kan bytte inn i et annet hvis du ikke liker det.

Spaceworld hadde ihvertfall denne ordningen tidligere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...