Gå til innhold

Call of duty: World at war - ingen som gleder seg?


BreezierThom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"noenlunde bra multiplayer"

 

Oh no you didn`t. Det er en grunn til at cod4 sin multiplayer har tronet på første plass over mest spilte spill på xbox live siden det kom ut.

 

 

Men smak og behag.

 

 

 

Angående cod5. Spilte betaen i 30min og avinstallerte. Dritt spill. Ikke samme feelingen som cod4 i det hele tatt og det burde de har fått til hvis den skulle ha noen sjans.

Mhm...

Lenke til kommentar
Ikke vits å glede seg til et spill som er dårligere enn forgjengeren.

spesielt siden forgjengeren var så sinnsyke dårlig. Gleder meg til fredag jeg, jeg får spillet for 300 kr + waw t-skjorte fra absoluttspill :)

Joda, lykke til.

Kanskje du ikke liker CoD4, men å si at det er sinnsykt dårlig strider mot all fornuft.

Lenke til kommentar

Har spilt CODWAW siden mandag nå. Er MEKTIG imponert.

 

Både COD3 og COD4 var begge veldig, veldig bra. Men grafikken i CODWAW er den beste i serien hittil. Trodde ikke de skulle slå COD4, men det har de jammen greid. Det er jo samme engine som brukes, men flere effekter og optimalisering har blitt lagt til.

 

Til de som sier grafikken er dårligere i CODWAW enn i COD4 så er det bare å si: kjør spillet på et skikkelig anlegg med minst 50-60 tommers skjerm/prosjektor i full HD, så ser dere at det rett og slett er det beste så langt i serien.

 

Lydene og stemningen er også det beste hittil. Fantastisk bra rett og slett.

 

Spillet i seg selv er også MEGET bra. Masse spenning, masse action, masse innlevelse.

 

For ikke å snakke om at de har lagt inn FULL campaign co-op i splitscreen! Bare det i seg selv trekker spillet LANGT over COD4.

 

Og COD4 suger jo i multiplayer. COD3 var mye bedre online.

 

Det som ødela COD4 var jo at alle kan se hverandre på den lille radaren - til og med fiender... hva er poenget da?

 

Har ikke fått testet CODWAW live enda, men regner med de har tatt vekk den "fiende-radaren" fra spillet igjen da den jo ødelegger alt som heter strategi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...