Gå til innhold

Call of duty: World at war - ingen som gleder seg?


BreezierThom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke fått tid til å glede meg til det engang.

Har så vidt fått spilt meg ferdig med COD4 så kommer COD5.

Virker som at dem har hatt hastverk med å lansere det.

Er ikke mer en 1 år siden 4'rn kom. Kunne gått ha ventent et år eller to til.

 

Og som mange sier. Det er jo egentlig bare COD4 med en annen setting..

COD 5 har ikke kommet Blæ:p

Cod: World at war derimot har akkuart kommet.

Lenke til kommentar
Ja, kjøp deg fullHD prosjektor og CoD WaW, for DA ser du at grafikken som var på betaen faktisk er kjempebra. Kjøp ivei

Hahaha...du er jammen en gøyal skøyer du gitt. :D

 

Men seriøst til dere andre: kom gjerne en tur til meg og se spillet på en 61" HDTV, i hjemmekinorom med stort lydanlegg - og så kan dere dømme selv ;) ;) ;)

 

For enkelte er det tydeligvis litt kjipt å måtte bedømme spillenes grafikk med en gammel reise-tv fra foreldrenes campingvogn :D

 

Call of Duty WaW er ELENDIG i multiplayer.

 

DÆTTS DØ TRUF

 

Som sagt, har ikke prøv multiplayer enda men multiplayer delen er jo blitt rost opp i skyene av alle de store internasjonale anmelderne. Det er jo hovedsakelig multiplayer delen og grafikken som det skrytes mye av om COD WAW i anmeldelsene.

 

Det var faktisk COD4 som var ELENDIG i multiplayer pga. den komplett idiotiske radaren.

 

 

Har så vidt fått spilt meg ferdig med COD4 så kommer COD5.

Virker som at dem har hatt hastverk med å lansere det.

Er ikke mer en 1 år siden 4'rn kom. Kunne gått ha ventent et år eller to til.

Ehhh.... Nærmest alle store spill-serier / franchiser kommer med et nytt spill årlig nå for tiden. Call of Duty serien har kommet med en ny utgave hver November hvert år de siste 4 årene. For ikke å snakke om alle sportsspillene i FIFA serien, NBA, NHL, Morning Woods PGA Tour, osv.

 

Det er blitt årlig rytme i utgivelsene fra de store selskapene, så det er ikke snakk om hastverksarbeid i det hele tatt. Så snart en ny release er sluppet begynner arbeidet på neste års versjon.

 

On-topic så er jeg så langt positivt overrasket, trodde Treayarch skulle ødelegge hele serien "igjen", men ser ut som om jeg må spise i meg de ordene.

Hæ?? Når har de ødelagt noe? Kanskje du snakker om Playstation versjoner, men COD3 var jo det beste spillet fra andre verdenskrig som noensinne hadde blitt laget da det kom ut i 2006. Revolusjonerende bra - både spillmessig og teknisk. Hvertfall på Xbox360. Kan ikke uttale meg om PC eller PS versjonene. Kanskje de sugde der.

Lenke til kommentar
PS-Versjonen jeg snakker om ja.

 

Makes sense.. IGN sa dette den gangen spillet kom ut på PS3:

...it's hard to imagine COD3 not impressing. After all, it sounds exciting, so where are all the pitfalls? Unfortunately, they can be found everywhere... especially if you've played the Xbox 360 version released earlier in the year. A quick comparison reveals those differences right off the bat. Be it with multiplayer options and online capabilities (360 has a point system and voice support, PS3 doesn't), or the visuals (Xbox moves at a smoother framerate with few hitches, while the PS3 version stutters often and boasts a more "washed out" color palette).

 

.....sound effects and other audio occasionally drop in and out, and can even stop working altogether for no reason. But worst of all, Call of Duty 3 can and will lock your PlayStation 3 up -- sometimes when quitting multiplayer, sometimes when quitting back to the XMB, and sometimes for no reason at all.

 

Nå vet jeg ikke åssen COD4 og COD WAW har vært på PS3 etter dette, men etter alt å dømme (uten at jeg prøver å høres ut som en fanboy) så har jeg fått inntrykk av at de som ser et spill på PS3 lettere får dårligere inntrykk av de enn om de hadde sett dem på et skikkelig anlegg på en 360. Just my 2 cents.

 

Kanskje COD WAW er minst like bra på PS3 for alt jeg vet. Noen som kan bekrefte om PS3 versjonen eier like mye som 360 versjonen? :)

Lenke til kommentar
Man skal da vitterlig ikke trenge "et skikkelig anlegg" for å spille?

Om grafikken er dårlig på min 20" monitor, og lyden kjip gjennom mitt headsett, så TVILER jeg på at det er UTROLIG BRA på din 60" yoyoyo i got money-TV.

 

Nei man trenger langt i fra noe bestemt anlegg for å spille faktisk. Det var heller ikke mitt poeng. Det jeg mente var at for å kunne dømme og sammenligne grafikken på et spill rettferdig, så må en se det på en stor og bra skjerm/monitor/tv/prosjektor. Det er først da at alle detaljene og effektene kommer til sin rett.

 

Dette gjelder jo også for eksempel musikkanmeldelser. De som skal bedømme lydproduksjonen, soundet, og den tekniske kvaliteten på miksen bruker ikke billige Koss hodetelefoner. De bruker dyre proff-headset for å kunne bedømme alle detaljene.

 

Men som sagt - mener ikke at alle må ha sånn og sånn tv for å spille dette. Det var heller ikke ment som noe I got money-skryt. Var ikke rik da jeg kjøpte den for 8 år siden. Fordelen var at jeg kjøpte den i USA ;)

Lenke til kommentar

Til de som er i tvil, les denne omtalen:

http://www.gamechronicles.com/reviews/360/codwaw/codwaw.htm

 

Den beskriver virkelig godt hva Treyarch har fått til med COD WAW og hvordan de positivt overrasker selv skeptikerne.

As those who played Modern Warfare might expect, World at War looks amazing, perhaps even more so since we are going to far more exotic locations then blowing them to hell. You start off in a POW camp on the beach where you are rescued and must make a daring escape at night. A first scene that will blow you away is when you arrive in this clearing and there are all these dead bodies and suddenly you are blinded by flare. As your vision slowly comes back and the flare arcs high overhead you get all these long moving shadows cast in real-time by the flare. The entire map comes alive with these dancing shadows and so do those seemingly dead Japs who were only playing possum.

 

Mission after mission, scene after scene, I was continually blown away by the detail of the landscapes, scorched earth, my fellow soldiers, both in their animations and their bloody deaths and dismemberments. This is the first Call of Duty to even make an attempt at depicting the horrors of war, and as bad as it looks in this game I can only assume how much worse it is for real.

 

Det siste har han også rett i. Du får virkelig følelsen av et krigshelvete når avkappede lemmer flyr forbi ørene, granater sprenger så grus og jordbitene fyker, blod spruter ut av avsprengte bein og armer, og knatringen fra dusinvis av maskingevær peprer rundt deg. Og samtidig er mange av stedene så vakkert laget. Spesielt strandområdet i Asia hvor bølgene i vannet skummer, kropper flyter (med blod rennende ut av dem) og palmene i det fjerne duver i vinden mens kompisene dine blir harvet ned med mitraljøser.

 

Pure Awesome!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...