Gå til innhold

Enklere å bruke vår prisguide


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Selve forumet føler jeg er rimelig bra - Hva er det du evt, Savner?"

Er en del ting, det første jeg kommer på er funksjonen "Automatically retrieve titles from external links" som nesten alle forum har nå.

Dermed vil de fleste linker være selvforklarende, alt vil se ryddigere ut, mindre bry ... mm ... mm.

 

Det finnes et stort forbedringspot. ved se på integrerte forum/prisguide/bruktgudie/nyheter muligheter. Se linker gitt ovenfor. Test eks. inn Tatung el annet i "SØK".

Endret av Spragleknas
Lenke til kommentar

Er ikke hele poenget med brukeravaluering av butikkene nettopp at leserne på prisguide.no skal kunne ta med butikkens rating i vurderingen? Det bør ikke bli slik at hva kundene skriver om en butikk skal ha sensurerende virkninger for bedriften - det blir for dumt. Samtidig er det ikke gratis for Pixmania å være med i prislistene, så regner med de ville blitt temmelig skuffa hvis de plutselig ble kasta ut!

 

 

Enig i den, hadde vært utrolig kjekt om vi kunne lagre våre egne innstillinger?

Altså vi som da har egne brukere på prisguide.no kunne lagret våre egne preferanser, slik at vi selv kunne velge hva som skulle være standard av hvor mange produkter som skal listes på en side, hvilken auto sortering vi ønsker osv osv..?

Preferanser bør etter min mening lagres i cookies. Det er mange som ikke gidder å registrere seg på alle sidene som ligger på nett, og derfor bør slike uviktige brukerpreferanser puttes i en cookie. Kjipt for oss som bytter/låner ut PC'er hele tiden, men allikevel en bedre løsning enn pålogging.

 

 

En ting jeg alltid har savnet med prisguiden er et helhetlig nettsted. Hvilket nettsted er det jeg besøker for å komme til prisguiden? Er det hardware.no, akam.no, amobil.no eller prisguiden.no? Overraskende mange ganger ender jeg opp på noen av de førstnevne stedene, selv om det i mine øyne er mest logisk å holde seg til så få domener som mulig pr site. Før hadde man samme uoversiktlighet med forumet, men så ble det hele heldigvis flyttet til diskusjon.no. Gjør det samme med prisguiden: Ha allt på ett domene for å slutte å forvirre kundene!

 

I denne sammenheng må jeg si mer fornøyd med at dere endelig har oppdatert designet på prisguide.no. Virkelig på tide, og bra jobba! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg finner ikke igjen lenken til listen over nettbutikkene. Den er fremdeles her, men jeg klarer ikke finne noen lenke til den. :p

 

Defaultsortering etter popularitet er unødvendig da de fleste søker etter pris og ikke popularitet.

 

Listen med priser er plutselig kjempelang pga. logoene til nettbutikkene. o.O Jeg har kun 800 piksler i høyden, men trengte ikke scrolle så før. Nå må jeg scrolle massemasse.

 

Ellers veldig fin design! Absolutt mye sprekere.

Lenke til kommentar

Jeg savner oppdatering av produkter og flere kategorier.

Se feks kategorien snowboard, noe som er meget populært også her på forumet. I prisguiden ligger det inne et merke, Follow. Hva med alle andre merker?

 

Savner også å kunne velge hvilke butikker jeg ønsker å søke i. Jeg ønsker ikke å kjøpe i pixmania, men dem har ofte lavest pris og derfor blir mine søk noe gale.

 

Og hva med en mulighet til å utelukke produkter man ikke finner noe priser på?

 

Og en bedre måte å vise om en vare er på lager eller ikke. Er ofte prisguide.no viser at en butikk har varen inne, men når man kommer på butikkens side så er dem tomme.

 

Hva med å ansettet noen til å jobbe fullt med prisguide.no? Og som flere sier, se på prisjakt.nu, kjempe knall side det.

 

Ellers er jeg ca fornøyd=)

Lenke til kommentar
Er mange teite feil i prisguiden.

 

Eks:

http://prisguide.tek.no/

Data -> Trådløst -> trådløs ruter ....

 

Hvor er man da? Jo:

Prisguide --> Nettverk --> Kablet nettverk --> Nettverksruter

 

Og hvor finner man varmepumper?

Se og le: https://prisguiden.no/product.php?product_id=82444

Og hva er meningen med denne tråden om dere ikke klarer å rette opp så alvorlige feil på nesten to uker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...