Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Dette er ikke ment som reklame, men dette er en link til Trondheim tattoo convention. Litt nede på siden finner dere artistene som har stand der. Er det noen der som er "kjent", eller spesielt gode? Er det noen jeg absolutt bør besøke. Håper på å få min første tatovering der, men ikke fra hvem som helst. Må vel booke tid veldig snart også....

Morten fra Lucky 7 er i alle fall helt knallflink.

 

Det var riktignok eneste i lista jeg har personlig kjenskap til

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
den mangler en bokstav:P

Og var ikke særlig fin heller..............

 

Hvordan ser dere det? Hva kjennetegner en god tattovering? Hva skal jeg se etter? Leste førsteposten, men det stod lite info om det. Og jeg kan bare ikke lese 1000 sider... Gi meg en link, eventuelt.

Spørsmålet for min del er jo ikke om jeg skal tattoveres, mere hva, og ikke minst, av hvem.... Har sett utallige gallerier, både i Norge og utlandet, men i mine øyne er det forholdsvis likt alt sammen. Jeg vil jo ha noe orginalt, noe jeg kan være bekjent av også om 10 år.

Lenke til kommentar

En god tattovering skal ha beine streker, god fylling, ikke hakkete streker eller små hvite flekker osv.

Man ser stor forskjell på de som ikke er direkte flinke og de som er flinke.

Hvis du sammarbeider og hører på tattovøren så blir det ofte orginalt, mange går inn og skal ha den slik og slik istedenfor og høre hva tattovøren kan bidra med:)

De 3 studioene jeg nevnte til deg er dønn sikre, de er dyktige og kan det de driver med.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
yess ;)

 

tilbake til branding,

 

tror dere det vil bli vanskelig å lage en stjerne på brystet?

Er du født i 1990? Da er du gammel nok til å vite bedre. Og gammel nok til å få det gjort av noen som kan det. Ingen vits å være gjerrig på et par lapper når du skal ha det resten av livet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
yess ;)

 

tilbake til branding,

 

tror dere det vil bli vanskelig å lage en stjerne på brystet?

Leste du i det hele tatt forrige side?

 

 

 

Du trenger en guide til hvordan du brennmerker deg selv?

 

Altså, for det første er det, ærlig talt, en ganske dum idé. Tenk på infeksjonsfarene, tenk om arret blir ujevnt og hyselig når det har grodd, eller tenk om du angrer?

For det andre, uten at jeg råder deg til det på noen måte, er det -ikke- veien å gå om du ønsker en branding. Gå til et studio som utfører dette, som f.eks. PinPoint i Oslo. De vet hva de holder på med og du er garantert et langt bedre resultat enn hva du klarer å oppnå hjemme på gutterommet.

 

Jeg har sett hjemmelaget branding. Don't do it.

 

 

Jeg har hjemmelaget branding. ikke noen god ide.

Tok det på leirskole i 7 klasse tror jeg det var så det begynner å bli noen år siden, jeg har fortsatt arr på armen hvor en kan lese bokstavene PWB

 

det er ikke noe fint det var sykt vondt jeg angret når jeg var på W, men kunne ikke gi meg for det ville sett dumt ut hadde noen sykt store verkende sår på armen i en lang stund

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...