Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer helt an på motivet. En sleeve er i utgangspunktet ikke særlig billig, men arbeidsmengden er svært forskjellig avhengig av motivet. Fyrstikkfigurer og mye tomrom går fortere å tatovere enn en arm fylt med portretter.

 

Om du har bilder eller skisser, er det lettere å si noe litt mer konkret, men prisen vil også variere fra tatovør til tatovør.

Lenke til kommentar

Okei, takker for raske svar. Har et par ideer, men har enda ikke funnet noen bilder helt enda.

Tenkte på en demoen/djevel ol. på undersiden av armen pga mørk fortid, og noe positivt på andre siden eller noe så lyser nye tider og fremtid, har lyst og sløyve dette sammen og få det i et.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-zCLCmCy6dX

Ok..kanskje ikke et av favorittspørsmålene i denne tråden, men forsøker likevel:

Ca. hvor mye vil en tattiss på omkring 20x10 cm koste? :blush:

 

(Kolibiri og blomst på leggen)

Lenke til kommentar
Ok..kanskje ikke et av favorittspørsmålene i denne tråden, men forsøker likevel:

Ca. hvor mye vil en tattiss på omkring 20x10 cm koste? :blush:

 

(Kolibiri og blomst på leggen)

Det avhenger naturligvis av hvor detaljrik den er, farger, hvor mye som er innenfor de 20x10 cm.

 

Men snakk heller med en tattovør. Gi tattovøren designet eller eventuelt idéene, så får du sikkert et bedre svar

Lenke til kommentar

Nå er det vel Psilo som gjør best kvalifiserte gjettinger på pris, siden han er den som har jobbet på et studio, men jeg kan jo prøve meg.... Jeg ville gjettet rundt 6-7000 da går jeg ut fra at de "nederste" 5-10 cm. kun er stilken på blomsten evt noen blader, og at du skal ha farger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...