Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
*Bumpybump*

 

Noen meninger om hvordan dette vil ta seg ut? Om det har mulighet til å bli bra, eller for vanskelig for gode norske artister? Hvem konkret bør jeg evt høre med for denne stilen?

Jeg har ikke peilig på hvem du bør gå til, kontakte eller noe, men jeg tror den kan bli jævlig bra når den er ferdig. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Harley Quinn

Også kommer en av de dummeste noob spørsmålene som sikkert alle nye spør om, hvor gjør det minst vondt. Har nålskrekk så det holder, men vil ta for det. Mange sier rompa, men så er det andre som mener det er mest smertefult. Er ikke snakk om store greier, tre poteavtrykk fra pusekattene mine med navnet deres under..

Lenke til kommentar
Noen som har hørt om Bo i oslo? Vet ikke om det er han som holder til i gamlebyen på max tatoo. Onkelen min tattoverte dattera sitt navn og det så temmelig bra ut men ja. Is he goood?

Du er ny i denne tråden skjønner jeg... Er vel den artisten det er blitt slengt mest dritt om i denne tråden, og tittelen norges dårligste tatovør er vel blitt nevnt når man snakker om Bo fra Oslo bodyart... (men han er vel egentlig dansk)

 

Hold deg LANGT vekke ifra han fyren, og j har egen erfaring fra den plassen.

Mer sugen fyr skal du lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Også kommer en av de dummeste noob spørsmålene som sikkert alle nye spør om, hvor gjør det minst vondt. Har nålskrekk så det holder, men vil ta for det. Mange sier rompa, men så er det andre som mener det er mest smertefult. Er ikke snakk om store greier, tre poteavtrykk fra pusekattene mine med navnet deres under..

 

Rompen bør du holde deg unna om det er lite smerte som er første prioritet for deg. Utsiden av overarm/underarm er generelt sett ganske trygt og greit. Men, så skal det være sagt, det er litt sløkket å velge plasseringen ut fra hvor vondt det kommer til å gjøre. Det vil ikke være smertefritt uansett hvor du velger å plassere motivet, og smerten går over etter kort tid. Du skal ha tatoveringen resten av livet.

Lenke til kommentar

Ei venninne av meg tattoverte seg på AU! Jeg sa det på forhånd, at hvis de har masse ledige timer er det kanskje ikke så lurt. Hun gikk inn dit en dag på impuls og fikk tattovert seg på flekken. Resultatet ble en stygg klatt på håndleddet, der det egentlig skal stå navnet hennes. I stedet har han stukket altfor dypt slik at bokstavene sklir inni hverandre. Kjempestygt!

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Det er nok ikke hvor det gjør minst vondt som er høyt prioritert her, men jeg skal ha noe et sted jeg uten problemer kan skjule med vanlige enkle klær, så oversiden av armer o.s.v er jo ikke helt aktuelt..

Lenke til kommentar
Har i en stund vurdert en orientalsk tatovering på hele leggen, som skal gå fra litt over kneet og ned på vristen. Med farger. Jeg lurte på hvor i Oslo de beste tatovørene for en slik type tatovering er, og ca hva det vil koste?

Takk for svar :)

 

Bo, Oslo Bodyart, han er dritflink på alt..

 

 

Men fra spøk til revolver på halvor til alvor så kan du jo titte innom en del av stedene som har fått gode ord tidligere i tråden, f.eks Max Tattoo eller Lucky 7 og se på portoføljen til de som jobber der om det er noe du liker.

Endret av -Grendel-
Lenke til kommentar
Det er nok ikke hvor det gjør minst vondt som er høyt prioritert her, men jeg skal ha noe et sted jeg uten problemer kan skjule med vanlige enkle klær, så oversiden av armer o.s.v er jo ikke helt aktuelt..

 

Tjah, jeg har oversiden av armen.. noen roser som går fra skuldre til albue..

 

Har hatt den siden høsten 2007, og min mor har enda ikke sett den.. ;) fult mulig å skjule - uten problemer ;)

Lenke til kommentar

Noen som har sett noen fine sønn/datter tattoveringer?

 

Jeg tenker, og tenker og tenker..

 

1. har jo roser som går fra skulder til albue - lurer på om jeg skal fortsette på denne, og flette inn min datters navn/fødselsdato.

 

2. Lage noe eget hvor jeg bruker navn/fødselsdato + stjernetegnet hennes.(som er skorpion) Funderer og evt. på å bruke omrisset av hånda hennes..

 

3. Problemet er bare at jeg føler jeg nesten ikke har sett noen fonter jeg kunne tenkt meg å sett tattovert. De blir så fort veeeeeeeeeeldig sirklete. Føler det blir så 'bad boyish'. (Av en eller anna grunn, så tenker jeg på en av de som spillte litt 'bad boy' en stund i Veronice Mars.. haha..)

 

4. Portrett er iaffal utelukket. Svært sjeldent jeg ser noe som blir bra, og selv da, så blir det fort litt hmm.. 'firkantet'? ;)

 

5. Ellers har jeg fundert på å bruke sommerfugler. Mulig de kanskje også begynner å bli litt oppbrukte, men sommerfugler er utrolig vakre. Det samme er min datter der hun gir meg et megaglis hver morgen kl. 07.30 når jeg endelig klarer å åpne øynene og våkne.. ;)

 

Btw - til nå har jeg kun tattovering på den ene armen. Foreløpig bare ned til albuen, men mest sannsynlig vil jeg nok fortsette litt lenger ned. Til nå har jeg tenkt at det penest at jeg kun har ting på dene ene armen, og at den andre er 'clean'.. Noen tanker om det?

 

Jeg trenger litt inspirasjon og innspill. Har tenkt og grublet så lenge alene, så hadde vært artig å få inn noe 'utenfra' som kan få meg litt videre i tenkingen. Min datter er forresten ca. 8 mnd gammel.

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar

Kanskje ikke helt det du tenker på, men kan nå poste min ide likevel. Jeg tenkte å vente til jentungen min blir en 4-6år, og la henne tegne noen tegninger, der en av dem skal plasseres på den ene leggen min (eventuelt ett annet sted om det skulle passe bedre). Et selvportrett, for eksempel. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...