Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg _hater å mase i tråden er, men det er vel generelt dere som er enklest å få tak i, og samtidig kan noe om dette.

 

Jeg spurte noen sider tilbake om jeg som har faste øreflipper, vil få øreflipper som står rett ut, hvis jeg strekker dem?

Grunnen til at jeg spør er at jeg har sett noen slike, som jeg helst vil unngå å få selv. ;p

Lenke til kommentar
Jeg _hater å mase i tråden er, men det er vel generelt dere som er enklest å få tak i, og samtidig kan noe om dette.

 

Jeg spurte noen sider tilbake om jeg som har faste øreflipper, vil få øreflipper som står rett ut, hvis jeg strekker dem?

Grunnen til at jeg spør er at jeg har sett noen slike, som jeg helst vil unngå å få selv. ;p

Jeg tror ikke det er noen reell fare før du kommer ganske høyt opp i størrelse, og innen da burde du (om du kjenner kroppen din litt) se hvordan det blir. :)
Jeg er 14,tenker å ta hull i leppa om jeg tørr !

Jeg tok i nesa og i navlen,men jeg tokk dem ut og jeg angrer -.-

Hvis du angrer på to tidligere piercinger, hva får deg til å tro at du vil like den?
Industrial ligger på i pris?
600-800 kroner, tipper jeg.

 

Edit: Sunniva: Jeg tror det der er en flash for fetattiser.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Jeg er 14,tenker å ta hull i leppa om jeg tørr !

Jeg tok i nesa og i navlen,men jeg tokk dem ut og jeg angrer -.-

Hvis du angrer på to tidligere piercinger, hva får deg til å tro at du vil like den?

Trodde det var at hun angret på at hun tok dem ut jeg..

 

Industrial ligger på i pris?
600-800 kroner, tipper jeg.

Tror det er rundt det jeg fikk beskjed om at jeg måtte betale på PinPoint ja. Og så har Aidskake sagt hun skal betale halve hvis jeg tar ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...