Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
20081216-sacred-wang.jpg

Ok.

Hvilken kroppsdel er det egentlig vi ser på her..? Først var jeg redd det var hele hofta, men så syns jeg ikke det så sånn ut lenger likevel..

Endret av toth
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Skrevet
Pinpoint utfører det, men de har attenårsgrense. Leading Light i drammen tror jeg har sekstenårsgrense.

Sweeet. :cool:

Skrevet

20081216-sacred-wang.jpg

Ok.

Hvilken kroppsdel er det egentlig vi ser på her..? Først var jeg redd det var hele hofta, men så syns jeg ikke det så sånn ut lenger likevel..

tror det er leggen eller noe..

Skrevet

Utifra kommentarene er det utsiden av låret.

Skrevet (endret)

/facepalm.

Ser lett at det er låret/hofta. Personen har jo truse på seg, og låret er formet som et lår. Rumpa er øverst til venstre, og cellullittene er på baksida av låret.

Nederst til venstre er overgangen mellom innside lår/kne på venstre ben (i bakgrunnen).

Endret av Quicko
Skrevet

Kanskje en vill påstand, men vil ikke hullet bare bli avlangt? Ser for meg eldre bestemødre som har hatt i tyngre pynt i alle år med et avlangt hull av en strek på ca en cm.

(Regner med at det er massive ringer i ørene det er snakk om.)

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Speaking of.. er det same med trekanta eyelets, for eksempel?

Skrevet

Da har jeg sett igjennom 300 sider med tattoos fra bmeink, prøver å finne noe som er tilsvarende som jeg tror jeg ønsker å fullføre sleeven med.

stress, finner ikke noe som passer med hodet. Får vel ta å prøve å skrive det ned, så jeg kan få forklart det til robert når jeg skal bort og ta touchup og siste småtinga etter nyttår. Kanskje jeg kan få lagd en skisse på videre arbeid.

Skrevet

Enig i at det kan være litt vanskelig å tillfredsstille den endelige ideen ang en tattoo! Gikk vel et halvt år mellom hver gang jeg så meg ut et motiv til jeg tok det.

For tide lurer jeg mest på ansiktstattisen som jeg planlegger. Vet det skal bli noe ala tribal, men litt usikker på utsende.

Glimti :xmas:

Skrevet
Tror ikke du kommer deg noen vei med det.

1: Witchy gjør en del fyfy ting, og jeg tror ikke de har piercer etter at Alex slutta.

2: Let's Buzz setter ikke microdermals.

Nei, har han slutta? Jøss.. Men Henny kan nå også pierce da..

Hvis Alex slutta må de jo evt. ha mista den 'faste' tattovøren og da - som de hadde en stund - for det var jo dama til Alex..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...