Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Robert på tattoo world lillehammer er det som jobber på meg.

Var litt usikker på random fyr fra lokal shappe, men ut ifra hva jeg så han hadde gjort, og hvilke ideer han hadde for armen min, har han fått jobben. Og per i dag angrer jeg ikke, koi'en som skal fargelegges (outlines tatt) ble bra etter min mening. Så satser på at det blir et bra sluttresultat også.

 

 

Synes Koi'en din blei/blir bra jeg ;) Robert er dyktig spør du meg

Lenke til kommentar
jeg skal ha min på overarmen, og blir forhåpentligvis leadning light i Drammen som skal fikse min :) Stefaren min kjenner sjefen der ganske godt så

Tror du kan glemme å ta det der. Var ikke noe "kjære mor" der da jeg pierca tunga der ihvertfall. Alle MÅTTE vise leg på at dem var over 16, enda vi var over 18 alle tre

Lenke til kommentar
Robert på tattoo world lillehammer er det som jobber på meg.

Var litt usikker på random fyr fra lokal shappe, men ut ifra hva jeg så han hadde gjort, og hvilke ideer han hadde for armen min, har han fått jobben. Og per i dag angrer jeg ikke, koi'en som skal fargelegges (outlines tatt) ble bra etter min mening. Så satser på at det blir et bra sluttresultat også.

 

 

Synes Koi'en din blei/blir bra jeg ;) Robert er dyktig spør du meg

 

Hm, hvem er så du?

 

Og ja, synes han er ganske dyktig. Ser frem til den 17.

Lenke til kommentar

Jeg tenker på å ta en tattovering der temaet skal være noen som danser argentinsk tango til musikk, ønsker også at noen piano tangenter skal gå rundt paret i en spiral.

Har prøvd å lage en skisse på papir, men fikk ikke til å tegne tangentene som en spiral rundt paret. Tangentene må heller ikke dekke for mye av paret,så er usikker på om det lar seg gjøre.

På bildet som er upload så har eg scanna inn tegningen, jeg ønsker også at det skal være noen noter ut av spilleren..

 

Hva synes folket, noe håp får denne idè'en ? Farge eller black/white? (veldig usikker der fremdeles)..

 

Vedlegg #2 viser inspirasjons kildene.

post-19689-1228167919_thumb.jpg

post-19689-1228168216_thumb.jpg

Endret av Furyfax
Lenke til kommentar

Jeg skal ta tatovering når jeg er gammel nok :)

En på håndleddet, en på foten og en på magen (rett oppforbi trusekanten :))

Har lyst på stjerner på håndleddet, og denne her skal jeg ha på foten:

 

My_Fairy_Tattoo.jpg

 

Men, til dere som har tatovering: Er det vondt? Altså, jeg vet jo at det kommer til å gjøre vondt uansett, men hvor mye smerte er det? :p

Lenke til kommentar

Slenger opp mine 2 her

 

Første er en beskrivelse av meg som person

post-85663-1228227911_thumb.jpg

 

Stjernetegnet fiskene, eget design

post-85663-1228227923_thumb.jpg

 

Kan også si at de er tatt med nesten 1års mellomrom på tatooworld tromsø, samme fyren som tok begge, og har er MEGET imponert over hvor mørk fargen min er, han hadde vist aldri sett eller hørt om noen som hadde så svart farge, så det er jeg stolt over :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...