Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hjelper på motivasjon! Er jo ikke vits og tattovere fyrstikkarmene! Ja, tenker på høst jeg og, slik at tattisen ikke blir utsatt for formye sol osv i starten..

Skrevet

Går det fint å gå fra 8mm til 10mm i øreflippene, eller blir det for mye? Må jeg innom 9/9.2mm? Ønsker å kjøpe smykker i forveien, men det finnes så og si ikke noe 9/9.2mm..

Skrevet

Vil ikke si det skulle være noe problem hvis du har brukt 8mm smykket en stund slik at det er "løst" og øret har det fint.

Selv kunne jeg putte 12mm rett inn i "10mm" hullet mitt etter 2 uker siden det hadde strukket seg såpass av seg selv.

Skrevet

Hvis tatovøren syns nuppene er i veien, barberer han/hun armen din.

det hjelper jo uansett ikke mot nupper.

barbere hår bort gjør de uansett..

Skrevet

Er det noe hinder at man har nupper når man skal tatovere overarmen?

Nei :)

Går helt fint, verre om det er betennelse ala follicene da det ofte er streptokokk A som gjør at hårsekkene blir betent.

Skrevet

Vurderer å ta noe lignende denne. Inputs? :)

Hvis det er noe du kunne tenke deg å ha på underarmen resten av livet så god for it :) Ville dog muligens valgt en annen plassering som følger formen på armen bedre.

Skrevet

Hehe, det var det da.. Kan helt ærlig si at det er den eneste tatoveringen jeg virkelig har hatt lyst på selv, men vil tenke meg godt om før jeg tar den, så den blir tidligst til høsten. Litt kleint at den sitter på en annen, da :p

Kritikk tas imot med godt humør!

Skrevet (endret)

Jeg har lagt merke til hs Electric Linda sitt studio, så tar de en avgift for en halvtime konsultasjon. (1000,-)

Er dette normalt?

Jeg mener.. du må betale mer penger for at de skal tegne opp en tatovering for deg som de igjen skal ha enda mer penger for å utføre. Er Electric Linda bare jævlig grådig, eller er dette noe som de andre "flinke" studioene også opererer med?

Endret av BertNaked

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...