Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fødselsmerke på armen som ligner på en føflekk, skal ta sleeve snart og hvordan vil det gå? vil de syntes igjennom hvis man skyggelegger over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

chestpiecen er ikke symetrisk. Men skjønner hva dere tenker på men den er nok rett i forhold til hvordan kroppen min er osv. og jeg tar bildene selv så blir litt opp og ned der og men for all del. skjønner hva dere mener.

Skrevet

Er tatovering mellom skulderblada, og eit lite stykke nedover ryggraden smertefullt? Då samanlikna med ribbebein etc?

Jeg har ikke prøvd å tatovere ribbeina mine, men det gjorde svinaktig vondt når jeg tok tatovering mellom skulderbladene...

Skrevet

Er tatovering mellom skulderblada, og eit lite stykke nedover ryggraden smertefullt? Då samanlikna med ribbebein etc?

Jeg har ikke prøvd å tatovere ribbeina mine, men det gjorde svinaktig vondt når jeg tok tatovering mellom skulderbladene...

Jippi! Så har eg 9 teikne å sjå fram til! :D

Skrevet

Hvis du ser på det sånn ja. hehe

Haha, gruar meg eigentleg...

Men trur eg kjem til å ha ein meir æres kjensle etter å ha tatt den, litt fordi den kjem til å gjera veldig vondt :)

Er det nokon som veit om noko program eller personar eg kan kontakte for å lage utkast til tatovering? Hels gratis om mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...