Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1 år?

Oslo har masse bra studioer ;)

Oslo Ink tar 1500 timen, og topp kvalitet.

Gå innom er det beste.

Før sommern ja, du må regne med minimum 2-3måneder med venting. Oslo tatto coon. er oogså enn bra plass oog få en av noen av verdenns beste Nick Morte, Benjamin og mange mange andre kommer. De sender du en mail til og spør om de har ledig. Hvem som kommer med link til hjemmesidene finner du på Otc sin hjemmeside :thumbup:

 

Foreslår også at du går innom Lucky 7 ;)

Som er rådyktige også, tok veldig mange av prisene på Otc.

 

Takk for svar!

 

Jepp, leitet rundt i 1 år nå ;)

Vente nye 2-3 måneder er uaktuelt (har tross alt "ventet" 1 år nå:p).

Frister og få en tattis på tatto con, men for lenge og vente!

 

Anbefaler du noen studioer som er bra uten no ventetid?

Kjenner du til Gotta Love It studio eller Tatto-Tom på Strømmen?

 

Skal forøvrig bare tatovere no skrift tenker jeg (min første tstovering).

Endret av TommyGavin
Lenke til kommentar

TommyGavinn: Tatto Tom på Strømmen ville jeg holdt meg unna hvis det bare er han "gutten" som jobber der, hun som er dyktig startet for seg selv i OSlo.

Ventetiden er desverre en del av gamet :(

 

Angående det andre studioet så var det veldig varierende kvalitet syns jeg, så spørs hva du skal ha:P

 

Penis: Blir privat stripping for deg på mandag ja :love:

Denne gangen blir jeg til du er ferdig så forhåpentligvis så kan det gjøre det lettere.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke. Han sa han noen ganger tar betalt per time og noen ganger per piece. Jeg skal spørre om han kun kan gjøre outlinen på leggen min slik at jeg kan se hvordan den vil bli. Jeg var der fra 1-6 og satt kansje i 4 timer.

Endret av ZoDz
Lenke til kommentar

Hvis noenn vil poppe innom på fredag(12.mai) så jobber Victor Policheri på meg fra 18.00 til 23.00, så kom bortom og klask meg på armen og si hei :thumbup:

Klaske på høyrearmen? ;P Dropper innom jeg vet du!

 

Har fått bekreftet nå (i fra vår kjære fluesopp :p ) at jeg skal sitte hele lørdagen! Med Victor Policheri, that is! :D

Nå merker jeg at jeg gruer meg. Men mest fordi jeg ikke vet hvordan den kommer til å se ut O.o

Endret av Mumsen
Lenke til kommentar

Den kommer til og se fet ut :thumbup:

Han måtte bare finne ei dame til og sitte modell :w00t:

Siden det var den måten ahn ville gjøre det på for da ble det best.

Wooooot!? Er du seriøs nå? :p Har han sagt til deg at han skal få ei dame til å stå modell? Eller bare kødder du med meg? O.o

 

Rått om det er måten han gjør det på! :p

 

Jeg skal med glede gi han hele armen min om den på leggen bare blir halvparten så rå som han beskrev det når vi var på Lucky.

Endret av Mumsen
Lenke til kommentar

Nei, kødder ikke med deg;)

Han sa det når du også st oder da så... :tease:

Han mente det kom til og bli best.

Jeg kan omtrent garanntere deg at den blir råere ennn han beskriver. Han jobber som kunstner og sjekk ut noen av bildene hans\tattoveringene hans på hjemmesiden.

Han skal ihvertfall jeg ta mer hos enn bare den Alice-sleeven.. Han følger opp kundene sine på en sikkelig måte.

 

Fikk svar fra Hellspawn i dag at de fremdeles har bloodyfriday, men er fullbooket til høsten( O.o ). Men ringer ditt på første arbeidsdag og booker meg en time :thumbup:

Må få meg en piece av han også :w00t:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...