Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var innom tattoo/piercingsenteret for litt siden. De annbefalte meg å vente litt til med utvidelsen av øret, men det var bare snakk om litt tid så jeg vet hva jeg skal gjøre 1. Februar. :D

Skrevet (endret)

Hmm. Jeg vurderer en tatovering på baksiden av underarmen. En småavansert logo, kanskje. Er det noen i Arendal eller omegn som regnes for særlig gode eller dårlige? Ikke at jeg har tenkt på er så superavansert uansett.

EDIT: kikket litt i tråden her nå, og ser ikke ut til at det fantes noen godord om tattoo-sjappene i Arendal. Bare masse negativt.

Endret av Knewt
Skrevet (endret)

Ser jo helt greit ut på tekst, hvertfall (i den grad jeg har peiling på dette). Er ikke 18 enda, da. Vet ikke mamma er helt overhappy for tatovering, heller. Hehe.

De motivene jeg har vurdert er noe sånt som disse:

05080003_std.jpg

Uten flammen, mest sansynlig, og et annet sted. Leggen?

Kanskje bare Metallica skriftlogoen nedover underarmen. Og en sangtittel - "Fade to black", "Nothing Else Matters", "To Live is to Die" - på den andre underarmen med sånn "tattoo-font" ("penskrift" som brukes mye i skrifttattoo).

Endret av Knewt
Skrevet

Titta på Broos tattoo og nei, de er ikke grei på tekst. Ujevne linjer, generelt ræv kvalitet. Vent til du er minst 18 og ta et seriøst sted med dyktige folk. Ta deg en tur til Oslo i steden.

Skrevet

Der ser du, de så bra ut - så langt JEG har peiling, noe jeg har minimalt av. Blir nok å ta det et sted de gjør det ordentlig skal jeg først ha. Hvordan er Pain of House Arendal da? Er det evt. noe i Kristiansand eller noe som er bra?

Skrevet

Må legge til at sannsyneligvis får de smykket som trengs til ampallangen og snart. :D Har ventet så altfor lenge. Når den er satt så mangler bare kjettingen/lenken før intimpiercingprosjektet mitt er fullført. :new_woot:

Skrevet

Ang. den brilletatoveringen så er det om ikke det mest idiotiske så et av de mest idiotiske motivene jeg har sett, men det var fantastisk å høre lyden fra tatoveringsmaskinen igjen! :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...