Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Gratulerer. Men er ikke det i nesen litt upraktisk med tanke på forkjølelse?

Takk. Og tja, den er vel det. Kan ikke snyte meg like hardt som vanlig, men det er noe man venner seg til.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg bor i Langesund og har gått i 5 år nå og ønsket meg en tatovering. Jeg har tenkt nøye gjennom hva slags motiv jeg ønsker, både at det skal ha en stor individuell betydning for meg og at jeg kommer til å være fornøyd med tatoveringa også om 20, 40 og 60 år

 

Jeg har hele mitt liv vært et ihuga friluftsmenneske. Jeg elsker alt som har med fjellturer, bålkos, fluefiske, båtturer osv. å gjøre. Naturen har derfor alltid stått meg svært nær. Da jeg i fjor vår, under en ukestur alene på fjellet, fikk nærkontakt med et av Norges vakreste dyr, nemlig ulven, var motivet "klart som blekk". Jeg har derfor søkt rundt på nettet og funnet en ulvetattoo jeg spesielt liker. Er det noe tatoveringsartisten foreslår å endre på, så lytter jeg selvfølgelig.

 

Tatoveringen består av et ulvehode (tegning/skisse) i et tribalsymbol. Den kommer til å være i sort/hvitt, dvs. ingen farger. Den kommer også til å kreve en tatovør som er god til skyggelegging, for selve ulvehodet. Jeg er villig til å betale og reise ekstra for å få den beste tatovøren.

 

Hvor vil dere si Norges beste tatoveringsstudio er?

Hvem er den beste tatoveringsartisten for denne tatoveringen?

 

Mvh,

Tom-André

Endret av Sailfish
Lenke til kommentar

den er bare en del av en helhet:P

Men du har så rett så rett, jeg har "desverre" blitt manisk perfeksjonist noe som gjør meg gal.

Blir aldri fornøyd:S

Dama blir zombie-geisha, så masse farger igjen..pluss bakgrunn og blabla:P

( hanja-maske på siden samt en rose til, pluss et avkutta slangehode..vansklig og ta bilde alene som ser greie ut )

 

post-80636-1263173681_thumb.jpg

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Var innom senteret i dag. Må fortsatt vente noen uker til før jeg utvider øret igjen, men de la av tunnell til meg. Det går framover med den inni øret også, men må vente en god stund før jeg settet noe tyngre smykke der slik planen er. De er fremdeles fullbokket ang. tatovering så ser ut til at jeg må vente en stund til med det. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...