bIsk0p Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Men uansett, så er det bare noe jeg vurderer. Er fortsatt ikke sikker, er litt nervøs, siden jeg har ufattelig sensitive nippler fra før av. Oo 8035428[/snapback] Viss du er glad i de sensitive nipplene dine lar du de være i fred:-) 8037091[/snapback] Har du oversensetive nippler, så KAN det å ta piercing hjelpe. Fruen min sier at hun ikke kjenner noe lengre Lenke til kommentar
LasH Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Noen som har bilder av tattoveringene Brad Pitt har i filmen "Snatch"? Prøvde og google det, men fant ikke noe bra resultat. Synes de såg lit tøffe ut på filmen, men fikk ikke sitt skikkelig, har ikke filmer her heller så jeg får ikke sett på den. Takk Edit: Glem det Endret 27. februar 2007 av LasH Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Noen som har bilder av tattoveringene Brad Pitt har i filmen "Snatch"? Prøvde og google det, men fant ikke noe bra resultat. Synes de såg lit tøffe ut på filmen, men fikk ikke sitt skikkelig, har ikke filmer her heller så jeg får ikke sett på den. Takk Edit: Glem det 8040557[/snapback] Selv om det er hva DU synes er kult og liker, men ville IKKE kopiert noe fra en film eller noe sånt. Tenkte jeg bare skulle si det=) Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg kunne tenkt meg noe alle denne, ikke det at jeg har noen konkrete planer, men syns den er fet... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg kunne tenkt meg noe alle denne, ikke det at jeg har noen konkrete planer, men syns den er fet... 8041516[/snapback] Den var kul, men dødnins hodet (skull kanskje) kunne vært bedre. Så litt .. ehmm.. feil ut.. Lenke til kommentar
EWR Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg skal ta tattovering i sommer, men jeg vil ha noe unikt, og som betyr noe, eller har en mening. Noen tips? Jeg orket ikke å se igjennom 241 sider å leite etter noen som har spørt samme spm. før Lenke til kommentar
marfant Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 http://www.vanishingtattoo.com/tattoo/celeb-brad_pitt.htm Noen som har bilder av tattoveringene Brad Pitt har i filmen "Snatch"? Prøvde og google det, men fant ikke noe bra resultat. Synes de såg lit tøffe ut på filmen, men fikk ikke sitt skikkelig, har ikke filmer her heller så jeg får ikke sett på den. Takk Edit: Glem det 8040557[/snapback] Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg skal ta tattovering i sommer, men jeg vil ha noe unikt, og som betyr noe, eller har en mening. Noen tips?Jeg orket ikke å se igjennom 241 sider å leite etter noen som har spørt samme spm. før 8058915[/snapback] Skal det bety no for deg, eller bare bety noe i det hele tatt ? Que sera sera ? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Jeg skal ta tattovering i sommer, men jeg vil ha noe unikt, og som betyr noe, eller har en mening. Noen tips?Jeg orket ikke å se igjennom 241 sider å leite etter noen som har spørt samme spm. før 8058915[/snapback] 陰茎 eller 陰莖 Øverste er japansk, nederste er tradisjonell kinesisk (mandarin? Oo) EDIT: Dessuten så er kinategn SKIKKELIG populært! Endret 2. mars 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 Piercing - en dille du kan dø af At blive piercet indebærer ifølge Dorthe A. Balslev en risiko for, at der opstår betændelse, der hvor piercingen er skudt ind. Ja takk, vennligst bruk en øreknuser for å feste en ting i min tunge, de virker veldig behagelig. Noen som vet hvilken sammenheng bildet har til artikkelen? Lenke til kommentar
lain Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 Du kan dø av det meste, om du er uheldig, moro med sånne artikler, hindrer kanskje noen å ta piercing bare for at det er "tøft". Men lite annet, eller, kan jo skremme noen foreldre såklart. Lenke til kommentar
EWR Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg skal ta tattovering i sommer, men jeg vil ha noe unikt, og som betyr noe, eller har en mening. Noen tips?Jeg orket ikke å se igjennom 241 sider å leite etter noen som har spørt samme spm. før 8058915[/snapback] Skal det bety no for deg, eller bare bety noe i det hele tatt ? Que sera sera ? 8059416[/snapback] Det ska ikke bety noe for meg, men ha mening i tattoo'en. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 vurderer å ta en tatovering på armen men er litt redd om jeg kommer til å angre meg senere i livet :/ men evt hvis jeg skal ta, kan noen vise meg noen kule tatoveringer som man kan ha på armen? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 vurderer å ta en tatovering på armen men er litt redd om jeg kommer til å angre meg senere i livet :/men evt hvis jeg skal ta, kan noen vise meg noen kule tatoveringer som man kan ha på armen? 8079473[/snapback] Hvis vi skal vise deg noe, så kommer du til å angre. Vent til du finner det motivet som du med en gang vet du vil tatovere på kroppen din. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Eg byrja friskt med tazmanian devil på leggen og ein skorpion på magen. Tok begge på tattoofestival i tyskland. Vidare har det balla på seg, og eg tek det som fell meg inn, når det fell meg inn. Utanom dei to nevnte har eg til no: Tribal på høgre skulder (Byggjast asap:P) Teatermasker og ein stor sparess på venstre underarm, 50-talsmikrofon og 8-ball høgre brystmuskel, og Gonzoknyttneven i nakken. I morgon får eg meir fyll på venstre underarm, då kjem trynet til Eddie frå A real LIVE one av Iron Maiden til å pryda utsida av armen, i et psykadelisk tribalmønster. *GLEDESEG* Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Post noen bilder da. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Post noen bilder da. 8081845[/snapback] Will do, skal bare få frøkna til å ta nokre bilete. Vonar å få det til før helga. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 hvordan utvider man hull i øret? Stapper man bare en større dings inn? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 hvordan utvider man hull i øret? Stapper man bare en større dings inn? 8085438[/snapback] Det er flere måter å gjøre det på. Det finnes strekke ringer, som man snur på med gjevne mellom rom (blir større og større det lengre inn du kommer). Eller så kan du bare ta plugger (med rund tupp) og presse inn. Vasselin er greit for å få det til å gli bedre. Det finnes også strekke "verktøy", som picerere bruker. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2007 Det er flere måter å gjøre det på. Det finnes strekke ringer, som man snur på med gjevne mellom rom (blir større og større det lengre inn du kommer). 8086030[/snapback] Det fungerer veldig bra. Gjør ikke så altfor vondt heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå