polsa17 Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Hei Nå har Age of Conan krypet inn i våre hjerter, og desverre tok gangen ut nedre tarm. Vi hører nå om akjsekursen til funcom jobber seg nedover som en flittig østeuropere som nettopp har fått million lønn, og at Age of Conan beholder spiller like sterkt som en person ruset på lakserolje holder på maten. Hvordan skal vi løse dette problemet? Vi vet at funcom har lang erfaring med å lage jentespill, alså Mensensimulatoren drømmefall osv.Hvorfor er det slik at når de endelig laget et macho spill har designerne jobbet dødsbra og utviklerne sniffet lim. Ok, jeg spør spørsmålet.... Har Age of Conan noen sjangse! Vil de klare å reise seg igjen! Hvis ja.. hvordan Hvis nei.. hvordan Eller skal bare Age of Conan ta seg en sikkelig bolle? PS: Ekstra konkuranse... Hva skjer på age of conan kvartal møte... Selvmord, Bønn, Party ? Din MENING NUUU
Avean Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Kanskje, nye sjefen har innrømmet at de ønsker å gi oss kamp i ekte sanntid noe Gaute også ville i starten. Men de fikk det vel ikke til og laget et hybrid system som ikke imponerte altfor mye. Mye kulere enn tradisjonelle systemer men likevel, ikke det vi tenkte oss. Er fortsatt grinding som avgjør hvem som er best og det var ikke det vi ble fortalt. Spillet skulle revolusjonere med kamper i sanntid. Det er også eneste muligheten dem har for å ta World of Warcraft. Ingen som liker å sitte med auto targetting og klikke 1,2,3,4,5,6. Er så hjernedødt som man får det. Så sjansen til å dominere har dem, Darkfall kommer jo men det ser ut som er virkelig dårlig designet så Funcom har fortsatt en sjanse. Om dem gidder å bygge slåssesystemet på nytt. Men dem må også kvitte seg med all instanseringen, er for mye. Det dreper sjarmen med å spille i en stor verden. Altfor småe områder. Conalls Valley f.eks er råsvært, men så har du Conalls Village som tar deg 1 minutt å løpe fra ende til ende.
pwn3d Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Hvor har du lest at de skal forandre på slåss systemet? Tror det er veldig langt frem i tid isåfall. Siste jeg har hørt på vesentlig gameplay forandring er at armor og våpen skal få mye høyere attributter og det skal bli mye enklere å se hvor mye attributter fra items bidrar med i dmg. Slik jeg forstår det skal de bli mye nærmere WOW. Mer komersielt altså... Det er det folk vil ha og nå kommer det. Tipper at det også blir slik som i WOW der du på drepe en boss, farme han en stund for items for å i det hele tatt ha en sjangse på nr 2. osv.... Da varer dungonene lengre og holder folk busy, ikke slik som nå det alt er basert på spillerene selv, der du kan hvis du i teorien kan ta alle bossene med samme armor og items som du hadde før dungeonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå