Gå til innhold

Korleis bli feit?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

185 og 60 kg?? =o, jeg trodde jeg var tynn med mine 62 kg og 17x høyde :p

 

Er vel ganske obvious hva du må gjøre for å legge på deg, spise mye OG riktig, samt trene litt styrke hjelper på hvis du ikke bare vil bli feit, men også større. Jeg klarer ikke legge meg på ved å spise vanlig mat eller godteri, må nok begynne å trene.

Lenke til kommentar

Spiser egentlig nokk, eller blir mett til kvart måltid, frukost-lønch-middag og kveldsmat...

Det vanlegaste er:

Frukost: Nugatiiskive (for å vakne)

Lønch: Ostehorn/pizza eller gryterett, av og til pastasalat (kantine på skulen)

Middag: Stortsett sunt, fisk, kjøtt og grønsaker

Kveldsmat: Nugattiskive...

 

 

Kan ikkje nokke for det men nugatti er nyyyydlig..

Lenke til kommentar

hvorfor ikke gainer? er helt ypperlig hvis du vil legge på deg... funka gull for meg... men etter kroppen venner seg til mye tung aktivitet som igjen fører til at den trenger mere karbo hydrater og "brenne" vil du til syvende og sist hvis treningsmengden gå ned ende opp med _LITT_ større potensiale til og legge på deg.

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar

Mye tullball inne i denne tråden her: hadde vært så nice å bare kunne sletta noen :)

 

Men når det er sagt: DU er jo veldig høy og tynn, så burde ikke være noe problem for deg å legge deg i kcal overskudd en lengre periode, Trener du norn form for styrke? isåfall begynn med det, finn deg ett senter med greit utvalg, så kan du søke opp programmer som stronglifts 5x5, RYP, som er populære nybegynner programmer..

 

Når jeg sier kcal overskudd så må du spise mer enn du forbrenner, du sier du egnetlig spiser nok, men siden du ikke går opp i vekt så spiser du langt fra nok, det som ofte er feil nr 1, man teller ikke kcal og tror da man spiser mye, selv om mengdene er vanvittig små, få i deg proteinrik mat, det er kroppens byggesteiner og det er det som får deg til å øke i muskelmasse, pass også på å få i deg endel carbs og fett også.

 

Gainer er ett yppelig verktøy om man skal opp i vekt, men først da regner man ut hvor mange kcal man spiser i fra kosten, så bruker man gainer for å veie opp for det man egnetlig skulle hatt i seg, at metabolismen skal synke pga gainer er noe av det mest idiotiske jeg har hørt, det er hovedsakelig Proteiner, carbs og kcal som er innholdet i gainer, ikke no hokkus pokkus

Lenke til kommentar

vel sannheten for min del var etter jeg var ferdig med og drikke gainer og trene et tungt stykeprogram hadde jeg masse fremgang indeed men etter dette har jeg også hatt mye større potensiale for og legge på meg en før

 

alikevel skal jeg inrømme at det ble litt feil formulert det jeg sa. skal rette det

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar

Gjør som meg. Gi opp.

Har prøvd å bli feit i lang tid nå.

 

 

Jeg er 184 høy, og veier 60kg

 

 

Jeg har spist 7-8 ganger til dagen i et halt år nå. Men har bare gått opp 2 kg.

Og spiser masse og.

 

Frokost: Havregryn

Lunch1: 4 skiver

Lunch2: 2 skiver, horn og Litago

Etter skolen: Kornblanding

Middag: Spiser så mye at jeg blir kvalmen.

Kveldsmat 1: Enten rester av middagen eller skiver

Kveldsmat 2: Det jeg finner i huset

 

+ Jeg drikker Bigmass proteindrikk

+ Trener styrke 3 ganger i uken

Og i helgene plusser jeg på snop og MASSE alkohol.

 

 

 

Du er sikkert som meg. Går aldri opp i vekt.

Vanskeligste oppgaven ever. Legge på seg.

Endret av Jallabad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...