Gå til innhold

Korleis bli feit?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann, lenge siden sist.

 

Korsen går Jallabad?

 

Prøver ingen gainer eller noko styr, fortsetter med mitt eige matinntak berre litt meir...

 

MEN har begynt å trene, meir enn vanlig, særlig i mage regionen. Då eg starta tråden hadde eg nesten ikkje noko musklar i magen men no har eg faktisk fått synlig avmerka område på magen at der er magemusklar! Og etter ei treningsøkt og i ein situps ser eg nesten alle av "packs"'a!

 

Eg er imponert over at det går ann og at eg har fått resultat så fort!

 

Men gje tilbake melding Jallabad! :p

 

 

 

 

 

EDIT: Ein lite spørsmål... Når eg kjenner på magen min so ligg ikkje dei 6 små magemusklane på rekke og rad oppover... Dei ligg meir som ein glidlås, sikk-sakk... Er dette normalt?

Endret av Bolivar
Lenke til kommentar

Hei folkens....

 

Er 186 og veide i september 72 kg. Veide 64kg da jeg gikk ut av videregående. 27år nå. Slitt med komplekser pga tynn hele livet.......

 

Begynte å trene styrke i september for nettop å øke i vekt. ble ikke verdens beste resultat med en gang, men etterhvert hørte jeg endelig på dette spise-rådet. Spiser 5-6 ganger om dagen nå. Klarer ikke å spise mye om gangen pga bare 3-4 timer mellom måltidene. Spiser mye proteiner karbohydrater, frukt og tar i tilleg en proteinshake+kreatin 3 ganger til dagen.

 

Spise ofte øker IKKE forbrenningen. (sier dette av egen erfaring).

 

Tips: Trøkk mat i trynet, så mye og ofte at du nesten spyr. Ja det er slitsomt men prøv. Og tren baseøvelser på et treningssenter, benkpress, knebøy, militærpress, markløft, ryggøvelser.

 

Veier nesten 82kg nå og still gaining (legger seg litt på magen da, men problemet får vi ta seinere... :cool: )

 

Er nok en god kombinasjon med trening 3ganger i uka + mye mat+hvile..... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...