Gå til innhold

FIFA09-diskusjon FC

lilleru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trekker meg ifra klubben. Jeg har dessverre mistet lysten på klubb-spill. Takk for en veldig fin tid i klubben. Spesielt takk til Lars og Sahil som vel har vært de jeg har hatt mest kontakt med i klubben.

Skrevet (endret)

Trekker meg også fra klubben. Har nesten ikke tid til det lenger, og at det blir litt for seriøst for min smak. Takk for tidene folkens, har hatt det gøy. :)

Endret av tc47
Skrevet

Er vel egentlig et greit tidspunkt å avslutte på. Jeg, som flere andre her, har mistet gnisten i forhold til klubb-spill. Takk for mange morsomme kamper.

Nå skal jeg bare kose meg med UFC 2009 Undisputed demoen og vente på fullversjonen samt Fight Night Round 4 :)

Skrevet (endret)

Då ser eg igrunn ingen grunn til å halda fram eg heller, så trekke meg tilbake også ! Har som dei andre, mista litt gnista eg også og følte det til tider ble litt for seriøst. Uansett, takk for mange morosame stunder :) Spesielt takk til Sahil og Lilleru :)

Endret av avRack
Skrevet

Da er det vel ikke mange igjen i klubben, og jeg ser igrunn ikke noe sjanse for at den overlever. Jeg synes det er synd fordi alle i klubben var artige å spille med, og jeg følte at vi var en fin gjeng. Om flere skulle få tilbake gnisten (kanskje med FIFA 10?), så er det bare å gi en lyd i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...