Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ps , skriv winver og sjekk når din versjon utgår, på min står det :

Utløper 02.03.2010 ...

Mulig dette varierer noe.

Edit : Talleif snek seg inn...

Endret av Malvado
Skrevet

50p0dt.jpg

Dette problemet ser ut til å ha løst seg. Men hvis jeg flytter firefox fra hyresiden, til venstresiden (ved start knappen), så fungerer ikke Explorer.exe. Dvs taskbar og alt det der..

Noen som har en løsning? :)

INGENTING på taskbaren funker. Må alt-tabbe for å bytte programmer..

Har aldri opplevd dette før. Det er RC (7100) x64.

Skrevet
Kjører Football Manager 2009 helt uten problemer :)

x64 da eller ?

jeg kjører FM09 helt fint og stabilt på Build 7100 x64. Fikk det aldri til i XP, men med w7 gikk det smertefritt =)

Skrevet
Leste videre i artikkelen nå, og så at Win7 ikke viser tomme partisjoner i default. Dette må da være en tabbe?

Saken er i henhold til Windows 7 beta, build 7000. Problemet der ble fikset i en build senere og er ikke lenger et problem.

Skrevet
Kjører Football Manager 2009 helt uten problemer :)

x64 da eller ?

jeg kjører FM09 helt fint og stabilt på Build 7100 x64. Fikk det aldri til i XP, men med w7 gikk det smertefritt =)

Installert via steam da eller ?

Skrevet

Installerte min multifunksjonsskriver i går. Gledelig at den la inn driver og scannings/kopi programvare automatisk. Hele installasjonen tok veldig kort tid. Meget fornøyd.

Har hatt bsod en gang siden installasjon. Uten om det er jeg meget fornøyd med W7

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

W7RC1 var ekstrem raskt til å installere, rundt 5min og 10min til alt var ferdig.. imponert

Skrevet

Fra wiki:

Devices using exFAT are unable to use Windows Vista's ReadyBoost capability. (Windows 7 supports the new exFAT filesystem with ReadyBoost and also enables a bigger ReadyBoost cache due to the bigger space limit with exFAT) [7]
Gjest Slettet+981234789
Skrevet (endret)

gjorde jo det, sier seg selv når den støtter readyboost på exFAT

Endret av Slettet+981234789
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...