Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har brukt 7100 x64 snart 1 uke.. og må si meg fornøyd.

opplevd masse styr med BSOD etc , men klokka ned pc'en til standard på lørdag, og den har stått på og blitt brukt masse, og den har ikke gjort meg irritert en eneste gang..

 

tror jeg legge min vista ult.edt. til sides en stund .

 

satt å leste i noen poster her og ser at noen snakker om oppgradering fra vista til win7 , er dette mulig?

altså bare installere win7 i vista og bruke keyen du har på vista.. ?

ser ikke for meg at det kan være sant.. eller?

 

og en liten ting til, hvordan sjekker jeg hvor lenge win7 utgaven på MIN datamaskin varer?

Endret av toazty
Lenke til kommentar
Nei, alle som meldte seg på beta testingen når 7000 kom ut, har fått mail om at RC er kommer ut og hvor den kan lastes ned fra. (eller, går iallefall ut i fra at alle får den da jeg fikk det :p )

 

Jeg har ikke fått det. Mener du da betaen kom ut for alle, og ikke via connect, eller msdn?

Lenke til kommentar
Rart, enaste versionen de har tilgjengelig. :(

Den kommer ikke ut før i morgen... 5. mai.

 

Ja vet, men jeg er med i Microsoft Academic Alliance Software Center via IT skole/kurs. Der kan jeg laste ned absolutt alt MS har av software. Og ifølge media skal vi kunne laste den ned nå.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Nei, alle som meldte seg på beta testingen når 7000 kom ut, har fått mail om at RC er kommer ut og hvor den kan lastes ned fra. (eller, går iallefall ut i fra at alle får den da jeg fikk det :p )

 

Jeg har ikke fått det. Mener du da betaen kom ut for alle, og ikke via connect, eller msdn?

 

Snakker om open betaen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...