Gå til innhold

Timessalg hos Netshop - Onsdag 29.10.2008


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PepsiCo: Hvorfor det er dårlig av dem? Fordi de ikke gir beskjed om kampanjen (til de som ikke er innom sidene deres hver dag). Og de kunne ikke ha sendt ut et nyhetsbrev i dag tidlig fordi...? Jeg leser da mail i løpet av dagen.

 

MoDzoNa: Nei, det er tap/tap. De taper kunder, kundene taper gode tilbud.

Lenke til kommentar

Blir de spillerne som er bestilt sendt ut til kunde til prisen som den ble bestilt for?

 

~ Mortis360

 

Ja tabben er vår så det tas på vår kappe.

Det ser jeg på som veldig positivt! Dere viser godvilje istedenfor andre butikker som bare ville kansellert orderen! :w00t:

Da blir det Blu-Ray spiller til 1300kr på meg! :dribble:

Blir også ett SteelSeries 5H V2 USB på meg, til 600kr! :!:

 

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar
Dårlig gjort.

 

Jeg vil og ha blu-ray spiller til 1300kr! :(

 

Jeg vurderte å bestille den i går, så den var sinnsykt billig, men så tenkte jeg at jeg ikke trenger den enda. Og når den tid kommer at jeg trenger den, så er de sikkert like sykt billig og bedre.

 

Sånn i etterpåklokskapens tegn, hadde for mange mennesker bestilt til denne prisen, så hadde Netshop nok slitt med å kunne levere til den prisen uten å tape alt for mange penger. I disse finansmessige urolige tider vil vi jo ikke at nettbutikker som vi trenger skal lide unødvendige økonomiske smeller.

 

Så da er det bare å gratulere alle de som fikk kjøpt spilleren til en fantastisk pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...