Gå til innhold

Korleis vil ettertida sjå på vår tid?


cathped

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Verden går jo under i 2012 da...

 

Men... hvis verden HADDE eksistert om 100 år, tror jeg ikke det vil være som mange tenker seg. DUH. Men, med miljøproblemer og whatnot tror jeg måten vi lever på kan endre seg ganske mye frem til da, f.eks at alle i Europa og Nordamerika må bytte til en Søramerika-type stil. Tror vi kommer til å ha bedre teknologi enn i dag, men tror at samfunnet vil se ut som det ikke er tilfellet siden det er en for stor på kjenning for f.eks miljøet å faktisk anvende den.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Samtida ser altid historien i lys av si eiga tid, så dermed vil framtida sjå på vår tid i lys av sin eigen. For å kunne predikere korleis framtida vil sjå på vår tid, må vi dermed predikere kva framtida vil bli, noko som har vist seg å vera ein relativt vanskeleg aktivitet. Men vist ein sett litt tiltru til forskeranes spådomer om klimaendringer, er det vel ikkje usansynleg at framtida vil fokusere mykje på korleis vår tid handlet i forhald til dette fenomenet.

Lenke til kommentar

Jeg tror verden vil ser på vår tid med blanende følelser.

 

På en side er det en spennende tid, utforsking av rommet, data tiden.

Det er visse ting jeg tror vil bli sett tilbake på som bra, færre og færre land driver med henrettelser, humanismen vokser. Dette er ting jeg tror vil bli sett tilbake på som store ting.

Men samtidig vil ting som sharia i midtøsten bli sett ned på enda mer enn det blir i dag. Og at vi i vesten lot det skje fordi vil ville ha oljen dems blir vel sett på med avsky.

Lenke til kommentar
Hvem sier at verden ikke eksisterer i 2012? lol, kan du gi meg link? Og det er ikke alle som tror på det.. xD

 

Var ikke HEEEELT seriøs der da.

 

Anyway så vet jeg ikke hvem det er, bortsett fra aztekere og romerske og kinesiske spåmenn(det er alle detaljene jeg har hørt) - for flere hundre år siden vel og merke - pluss kanskje Nostradamus, men han forutser jo ALT, hvis du bare tolker ham riktig, og i ettertid av det som skjedde :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...