Gå til innhold

Warhammer Online: Hva har WAR og tilby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..open parties er god ide og synes det skal beholdes men savner sårt et lfg system som f.eks i wow der man kunne finne noen og lage gruppe av også før man drar noen plass.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var glad jeg kom in i et stort guild. Black Orc down på finnuval plain.

Men nå ser det ut som hele guildet skal rerolle server fordi de fant ut at det er så vildt lite folk på vår server, og det gjør hele spille kjedelig.

Det var også snakk om en en gratis guild overføring...men aner ikke jeg. syntes bare det er rart.

Skjønner egentlig ikke hvorfor det ble så mange servere fra release. Er det ikke bedre å sette ut fler servere sånn etterhvert?

Men kan jeg få et svar her fra noen som har peil...Hva er End game i WAR.

Er det serriøst bare å løpe rundt å ta over keeps, og gjøre scenerios?

Kan man vente noe mer? isåfall kan jeg likegodt spille CS, går like lei det som å gjøre scens hele tia..er lei dem allerede på lvl 24

Skrevet

Må si meg hjertens enig med deg, AtleBer.

Og jeg er så lei av å tape scenarios fordi noen ikke klarer å spille på lag, og 'må' snike seg rundt fienden. Og når de dauer (fordi de er alene og mot alle fi) så klager de på at ingen healer dem.... jadda.. kan like godt spille TF2 istedet..

Selve innholdet er greit nok, og å kjempe for keeps osv er kult. Men det blir ganske ensformig etter en stund..

Skrevet

ja jeg håper så inderlig dem finner på noe....for spillet er egentlig utrolig gøy. Mye bedre enn AoC var og er. Men dem er nødt til å gi oss mer å gjøre....mer å finne på..nesten bare for å "henge" i WAR, akkurat slik som mange bare "hang" i wow. Dvs være i spillet uten å gjøre noe spesielt...bare gjøre noen småting..prate litt osv..dette fungerte fint i wow, men WAR mangler dybden som gjør dette naturlig i WAR.

Skrevet
Var glad jeg kom in i et stort guild. Black Orc down på finnuval plain.

Men nå ser det ut som hele guildet skal rerolle server fordi de fant ut at det er så vildt lite folk på vår server, og det gjør hele spille kjedelig.

<SNIP>

Reroll på Eltharion serveren, ser ut som om det er en av de mest befolkede og jevnest fordelt mtp order/destro befolkningen. Ellers blir det vel åpent for guild/character overføring mellom serverne snart.

Og hva er det med det uendelige gnålet om end game content? Dette er ment generelt, ikke bare til deg Atlebear.

95% av spillermassen er fortsatt laangt unna noe som likner på end game spilling.

Ja, det er foreløpig ikke det mest utviklede området i spillet, men å angripe byene vil vel være ganske tidkrevende etterhvert som spillermassen når T4. Hvis man ser på patchene og hvilke problemer Mythic prioriterer, så ser man fort en sammenheng med hvor den største spillermassen er.

Ta det med ro, det er bare de mest hardcore nerdene som er r40/rr40+ og som har noe i et end game content å gjøre, og de vil nok klage og surmule uansett da de ikke har noe annet å bedrive dagene med. End game content vil helt sikkert bli utvidet når det er grunnlag for å endre på det. 100/200 r40/rr40+ nerder er nok ikke grunnlag nok for Mythic til å prioritere dette foran andre ting som vil ha en innvirkning på hundretusner av andre spillere.

/Rant finished

Skrevet
[..]

Og hva er det med det uendelige gnålet om end game content? Dette er ment generelt, ikke bare til deg Atlebear.

95% av spillermassen er fortsatt laangt unna noe som likner på end game spilling.

Ja, det er foreløpig ikke det mest utviklede området i spillet, men å angripe byene vil vel være ganske tidkrevende etterhvert som spillermassen når T4. Hvis man ser på patchene og hvilke problemer Mythic prioriterer, så ser man fort en sammenheng med hvor den største spillermassen er.

Ta det med ro, det er bare de mest hardcore nerdene som er r40/rr40+ og som har noe i et end game content å gjøre, og de vil nok klage og surmule uansett da de ikke har noe annet å bedrive dagene med. End game content vil helt sikkert bli utvidet når det er grunnlag for å endre på det. 100/200 r40/rr40+ nerder er nok ikke grunnlag nok for Mythic til å prioritere dette foran andre ting som vil ha en innvirkning på hundretusner av andre spillere.

/Rant finished

Hei! jeg er en av dem som har lurt på hva som skjer med endgame. Og her er greia; endgame, mtp byer, starter i T4. Du trenger ikke være 40 for å være med (selv om du naturligvis vil kunne bidra mer da). 95% av spillermassen er ikke under rank 30, selv om det er mange som er det. Men et er ikke bare 5% som er 30+ for å si det sånn.

For å angripe en by må man ha kontroll over alle sonene i T4. Dette har skjedd mange ganger på mange servere. Når dette er gjort får samtlige spillere, uansett hvor de er hen i spillet (tror jeg) beskjed om at "Destruction is upon the gates of Reikwald! Come join the fight!" eller noe i den duren. Fra den beskjeden kommer har man 1 time (tror jeg) for å ta over Reikwald Fortress. Dette har, så vidt jeg vet, skjedd på en eller annen server, men det var noe bugs inne i bildet der.

Vi hadde 2 fulle warbands + litt rask her om dagen og prøvde å ta Reikwald. Order hadde minst det samme til å forsvare. Vi klarte det ikke innen tiden, så alle T4 sonene ble resatt igjen (de i midten ble gule). Under denne seansen hadde alle som var med ca. 2 FPS i snitt. Det er rett og slett for dårlig, og må fikses med én gang. Problemet er ikke hardware lokalt, men spillet i seg selv. Mythic er nok smertelig klar over dette og har nok folk på saken.

Det jeg lurer på er : er det alt? Er det det man skal gjøre på 40? Prøve å ta Reikwald, om det ikke går må man vente leeenge til før man får kontroll over sonene (som virker litt random), og håpe på at Order tar over et keep, så man kan ta det tilbake.

Grunnen til at jeg lurer er at jeg ikke vet. Er det det som er endgame? Komme seg inn i hovedstaden én gang i måneden og ha tilgang til dungeons der inne i 48 timer. Hva med de andre 28 dagene den måneden?

I dagens MMO marked kreves det litt for å holde på folk. Så - kom gjerne med opplysninger om hva som eventuelt kommer etterhvert, for jeg har ikke hørt om noe som helst. Annet enn det som skulle vært der hele tiden. Jeg har ikke hørt om noen annen form for endgame enn det og Lost Vale.

Håper jeg tar feil, og jeg håper det kommer mer. Men jeg tror det kommer til å ta mange, mange måneder før det eventuelt skjer. Da har mange vært 30+ lenge.

100/200 r40/rr40+ nerder er nok ikke grunnlag nok for Mythic til å prioritere

Forøvrig en super måte å behandle de mest hardbarka tilhengerene av Warhammer på :)

Nei, Mythic. Kom med info om fremtiden! Ikke om bugfixes og de tinga som ble fjernet før release. Ikke om goldsellers og at dere glemte chat. Jeg vil vite hva som skjer! Jeg er blandt dem som var veldig skuffet over innholdet i Conan, og abbonerer ikke på det lengre. Vil gjerne slippe å gjenta det med WAR, for jeg synes det har større potensiale.

Skrevet
For å angripe en by må man ha kontroll over alle sonene i T4. Dette har skjedd mange ganger på mange servere. Når dette er gjort får samtlige spillere, uansett hvor de er hen i spillet (tror jeg) beskjed om at "Destruction is upon the gates of Reikwald! Come join the fight!" eller noe i den duren. Fra den beskjeden kommer har man 1 time (tror jeg) for å ta over Reikwald Fortress. Dette har, så vidt jeg vet, skjedd på en eller annen server, men det var noe bugs inne i bildet der.

Er det ikke seks timer man har? (veldig godt mulig jeg tar feil)

Vi hadde 2 fulle warbands + litt rask her om dagen og prøvde å ta Reikwald. Order hadde minst det samme til å forsvare. Vi klarte det ikke innen tiden, så alle T4 sonene ble resatt igjen (de i midten ble gule). Under denne seansen hadde alle som var med ca. 2 FPS i snitt. Det er rett og slett for dårlig, og må fikses med én gang. Problemet er ikke hardware lokalt, men spillet i seg selv. Mythic er nok smertelig klar over dette og har nok folk på saken.

Helt enig, dette er det mest irriterende med hele spillet og bør fikses i går.

100/200 r40/rr40+ nerder er nok ikke grunnlag nok for Mythic til å prioritere

Forøvrig en super måte å behandle de mest hardbarka tilhengerene av Warhammer på :)

Er ikke uenig med deg her, men hvis man ser realiteten i hvitøyet er det nok penga som råder også her. (Har vel ikke oversett EA logoen når du logger inn i spillet?)

Skrevet (endret)
[Reroll på Eltharion serveren, ser ut som om det er en av de mest befolkede og jevnest fordelt mtp order/destro befolkningen. Ellers blir det vel åpent for guild/character overføring mellom serverne snart.

Først av alt, jeg heter AtleBer ikke AtleBear. Hvis jeg ville kalle meg AtleBear hadde mitt navn hvert AtleBear, men det er altså ikke.

Men har Mythic i det hele tat lovet noe mer End game? Noe PvE instancer/raid kanskje?

Syntes End game i spillet høres veldig kult ut, og er det jeg egentlig alltid har ønsket meg, men jeg er litt redd for at det liksom blir forlite. Det er ikke like morsomt å ta over capital city ørtene gang...

Så det jeg lurer på er egentlig om Mythic faktisk har sakt at det er mer i vente.

Veit ikke hva du mener med End game, mulig jeg bruker det feil, men for meg er det da man er cappa.

alt man gjør på lvl 40 altså.

Endret av AtleBer
Skrevet
Først av alt, jeg heter AtleBer ikke AtleBear. Hvis jeg ville kalle meg AtleBear hadde mitt navn hvert AtleBear, men det er altså ikke.

beklager

Men har Mythic i det hele tat lovet noe mer End game? Noe PvE instancer/raid kanskje?

Syntes End game i spillet høres veldig kult ut, og er det jeg egentlig alltid har ønsket meg, men jeg er litt redd for at det liksom blir forlite. Det er ikke like morsomt å ta over capital city ørtene gang...

Så det jeg lurer på er egentlig om Mythic faktisk har sakt at det er mer i vente.

Har ingen anelse, men antar det kommer noe i tillegg til rvr som endgame, rullerende pve instancer f.eks?

Veit ikke hva du mener med End game, mulig jeg bruker det feil, men for meg er det da man er cappa.

alt man gjør på lvl 40 altså.

Da er har vi samme forståelse. Merk at Xp lvl maks er 40, mens Renown point lvl makser på 80, men det vet du antakligvis.

Skrevet

Renown rank 40 eller 80 forandrer vell ingenting?

Mangelen på å ha noe å gjøre er fremdeles tilsvarende, forskjellen er at man får en ny fargerik rustning engang i blant mens man grinder og gjør det samme om og om igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...