Gå til innhold

10 smarttelefoner fra LG neste år

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vil flytte fokus fra design til profftelefoner.

Les mer

Så vidt jeg vet, har de solgt noe enormt av KU990, og den går vell unna design? men tror allikavel at det er lurt og gå mer over til avanserte telefoner.. Men nå er det min mening.. og jeg vil at mobilen min skal være like smart og kjapp som datamaskinen min..

Skrevet (endret)

Lurer på hva LG tenker med når de lager telefoner med mikroskjermer med enorme rammer rundt..

Ekstrem turnoff for min del!

Endret av Svedge
Skrevet
Lurer på hva LG tenker med når de lager telefoner med mikroskjermer med enorme rammer rundt..

Ekstrem turnoff for min del!

Okei, har du noen gang prøvd en trykkskjermmobil? Den kanten som du kaller stygg rundt mobilen må veære der for at du kan bruke trykkskjermen. Eller så tar du på skjermen samtidig som du prøver å navigere, og før merkelige kommandoer. Når også mobilen med trykkskjerm krymper, blir telefonen mindre, og den kanten rundt ser ut til å bli større, men det er jo for at du skal ha noe å holde rundt. Fingrene følger ikke størrelsen på håndsettet.

Skrevet

greit når du skal ha et bra grep...men seff, kommer jo ann på...

Iphone har eg prøvd, og den ligger bra, men Htc diamond føltes som å miste any minute.. :p

Skrevet

Har en KS20 og den er ikke noe å ha. Enkelt og greit. Nå kan det ha noe med at jeg mener Windows, hvertfall slik det lagt opp på KS20, ikke fungerer på mobiler. Den har lang oppstart er treg og lite intuitiv. Men den er stilig da.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...