Gå til innhold

Warhammer Online: Vi som spiller på Eltharion<3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg spiller på Sea of Dreams, er det lite med folk på den serveren?

Jeg spiller også der, aner ikke åssen det ligger an :) En periode var det 1 time+ kø for å logge på (som destruction), men nå er det ikke noe. Kan ikke se å ha lest noe om at population cap er økt. Kanskje alle har rerolla..

 

Men uansett; jeg reroller ikke. Snart 36, blir for dumt å begynne på nytt. Hadde dog vært fint å hatt noe info om hur det faktisk ligger an med folk rundt omkring.

Lenke til kommentar

Spiller Warrior Priest, for øyeblikket lvl 21. Er god aktivitet på denne serveren nå.

 

Synes for øvrig RVR aktiviteten har økt betraktelig etter den siste buffen RVR har fått fra Mythic. Det viser at det funker.

 

Man trenger ikke loke rundt for å finne litt Keep action lengre. Tidligere var eneste måten å få i gang litt intelligent RVR action å starte en gruppe/warband selv, noe som ofte tok lang tid. Nå føler jeg det er RVR moro hele tiden.

 

Kjempebra! Spillet er med en gang mye gøyere.

 

Noen som er enig/uenig?

 

Edit: Navnet er for øvrig Korsbror om noen er interessert i å adde som friend.

Endret av Uglegutt
Lenke til kommentar
faen så mye leachers det er på servern. Vi har rensa flere keeps og så fort alt er klart, stormer det store grupper inn bare for å få loot. Det er irritabelt det.

hehe, det er det vel bare å bli vant til.

 

Jeg irriterer meg mer over CtD under keep sieges, og når man får logget inn igjen så er hele dritten over. Gud å irriterende. Skjer ca hver tredje/fjerde siege.

Lenke til kommentar

Tja, litt leechers er det jo, men ellers er det kjempeaktivitet RVR på servern :)

 

btw. XzIz0 : du snakket om det norske guildet "Vix Vita" gjør dere mye events eller schenario? hadde tenkt meg et meget sammarbeidsvillig guild som gjorde en del events sammen :)

 

jeg heter Woofeer og er Destruction > Dark Elf > D.O.K

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...