Gå til innhold

Warhammer Online: Vi som spiller på Eltharion<3


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Virker som ein grei server dette.

Vurderer å kome tilbake no etter ein liten pause frå oppstartsfasen til War.

Høyrde at Dark Guard(det den heite?) klassen skulle vera veldig gøy å spela?

Black Guard.

 

Det er ikke så mange som klarer å spille dem bra, men de få som gjør det er helt umulige. Destro trenger flere gode folk. De er helt i sjokk etter at Order tok seg sammen og begynte å samarbeide. Tidligere var Destro klart best i tilleggtil en større andel av befolkningen. De er fortsatt flere, men gjør "alt galt" slik at de ikke klarer å ta fort for eksempel. Er et par nye allianser på Destro siden som forhåpentligvis utjevner det hele igjen

Lenke til kommentar
Nå begynner det å skje ting her :) Vi har gått inn i en 500-manns allianse. Destruction trenger store allianser blandt seriøse guilds.

Jeg dumper lvl 40/47 WP og reroller SH på serveren. Er lei av å spille healbot (Melee heal mekanikken til WPs funker fortsatt ikke noe særlig, og kommer ikke til å bli endret på neste patch, litt surt)

Lenke til kommentar

har sett tatt opp warhammer nå : D

 

vurdere og starte på denne serveren men har noen spørsmål da.

 

1 hvem vinner Scenario mest?

2 hvor lang er scenario ventetid?

3 Åsen er balansen mellom sidene?

4 åsen klasser er trengt på de forskjellige sidene?

5 åsen er communityen? har ikke spesielt lyst til å spille med idioter som jeg møtte hele tiden i wow:P

Lenke til kommentar

1. Varierer ekstremt.

2. Varierer ekstremt, men rundt 5-10 minutter på dagtid til 30 minutter i "dødperiodene". Fra klokken 3:00 er det tilfeldig hvor lang ventetid det er. Noen ganger tar det timer.

3.Balansn jevnt over er god. Det fins en del klaging om lategame imbalance fra begge sider. Er 22 sorcerer, så kan ikke uttale meg om det enda, men så langt virker det bra balansert.

4. Healere og tank

5. jevnt over mye bedre community etter min erfaring. Men det hjelper veldig å være med i en guild med hyggelige, oppegående folk.

 

Tor Anroc er virkelig en vits. Som sorcerer holder jeg meg ofte i bakgrunnen og nuker, så kommer det noen bak meg med knocback og deretter er jeg død pga lava. Veldig lite gjennomtenkt.

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar

For det første, ikke ta deg selv så blodseriøst, blir bare tåpelig. For det andre du kan ikke vurdere klassebalanse utifra om personen som spiller klassen er dårlig eller god. Shaman og zealot er jo ekstremt gode healere, Runepriest er muligens den beste, men de to er allikevel veldig gode. Ang order som har imba klasser, warhammer alliance forumene florerer av tråder der folk klager over at dest har fått merkbart mer oppmerksomhet fra utviklerene.

 

Det er også en grunn til at frafallet fra order siden er merkbart mye høyere enn fra dest siden. Snakker vi om kvantitativ balanse er det en grei tommelfinger regel: Kan order samle 1 warband, kan dest samle 2.

Lenke til kommentar
For det første, ikke ta deg selv så blodseriøst, blir bare tåpelig. For det andre du kan ikke vurdere klassebalanse utifra om personen som spiller klassen er dårlig eller god. Shaman og zealot er jo ekstremt gode healere, Runepriest er muligens den beste, men de to er allikevel veldig gode. Ang order som har imba klasser, warhammer alliance forumene florerer av tråder der folk klager over at dest har fått merkbart mer oppmerksomhet fra utviklerene.

 

Det er også en grunn til at frafallet fra order siden er merkbart mye høyere enn fra dest siden. Snakker vi om kvantitativ balanse er det en grei tommelfinger regel: Kan order samle 1 warband, kan dest samle 2.

 

Jeg snakket om i PRAKSIS. Luften må være tynn der oppe på din høye hest (cold one? :p) Jeg sa ikke at de ikke var gode klasser, men at det er så mange elendige healere på destruction. Jeg videreformidlet simpelthen ting jeg har observert andre har klaget over, hvorvidt det holder vann eller ikke, sa jeg ingenting om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...