Gå til innhold

Vanilla Coke, i has it!

razh0r

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ohyes, måtte bare bestille meg 12 cans på ebay!

Har nettopp drukket første boks, og det er så fantastisk digg. Kan ikke fatte at det er ca. umulig å skaffe i Norge lengre! ;s Betalte 270kr totalt.

Slenger med et par crappy bilder tatt med iphone^^

post-26502-1224778735_thumb.jpg

post-26502-1224778755_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så genialt! Fant også ut at Grays i sverige har nettbutikk (sender ikke til Norge though), og der koster en boks Vanilla Coke 12kr! Men det er mulig å bestille slik at den kommer på grensen til Sverige, for så å hente den når den har ankommet deres postkontor! Genialt for de i Oslo, Trondheim hvertfall!:D

Skrevet

huske den reklamen som gikk da den ble lansert, etter den reklamen så måtte eg bare kjøpe en vanilla coke. har aldri meir kjøpt den og kommer ikke til å drikke den om eg så får betalt for å drikke den.

Skrevet

Enig, den drikken var virkelig fæl. Kjøpte en flaske og aldri mer. Husker de ga kasser av den gratis på torget til slutt.

Men gratulerer rahz0r siden du liker det! Håper du klarer å slukke tørsten til neste bestilling :thumbup:

Skrevet
Jeg turte aldri å smake jeg. :ermm: Kjøpte heller noe jeg visste var godt. :!:

På den måten tror jeg du kommer til å gå glipp av mye flott i livet :ohmy:

Skrevet

smakte ikke Vanilla Coke som Dr. Pepper? husker ikke annet fra den brusen enn at jeg ble utrolig kvalm. men fint for deg, i allefall :-D jeg vil ha sånn god Fanta med bringebærsmak, jeg.

Skrevet

Smaken er som baken vett, todelt. Jeg elsker denne brusen, og synes den er en av de beste som er laget.

plukkfisk: Vil si at smaken på Dr. Pepper og Vanilla Coke er veldig forskjellig. Jeg synes Dr. Pepper er noe skvip.

Skrevet (endret)

Dere som liker Dr. Pepper kan jo flytte til USA. Dr. Pepper har jo gått ut å sagt at hver eneste amerikaner skal få en gratis boks hvis Guns N' Roses slipper Chinese Democracy i 2008. Og det skal jo etter planen komme i slutten av november. :p

EDIT: Se her. :)

Endret av Mimir

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...