Teipball Skrevet 20. mai 2014 Skrevet 20. mai 2014 (endret) Golden Goal prøver trekampsfotball. Endret 20. mai 2014 av Teipball 1
Patrick123 Skrevet 20. mai 2014 Skrevet 20. mai 2014 Det er ennå tre uker igjen, Blatter; du har EN jobb! EN jobb før VM begynner! Få dette innført nå! 1
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. mai 2014 Skrevet 21. mai 2014 Noen som vet om gamle videoopptakk av Diego Maradona er å oppdrive? Da tenker jeg på hele kamper, og ikke små klipp man finner på YouTube.
Teipball Skrevet 22. mai 2014 Skrevet 22. mai 2014 (endret) Mulig du kan finne noen gamle VM-kamper på youtube. Flere hele kamper som ligger ute, kanskje også noen finaler som Maradona spilte med Napoli. Gruppespill: Sør Korea: Italia: (første omgang) Uruguay: 86: Kvarten: Semien: Finalen: http://www.youtube.com/watch?v=dYFmYoLuypU Når vi er inne på youtubefilmer, noen som vet en lett måte å laste ned en youtubefilm på? Endret 22. mai 2014 av Teipball
Stonemeister Skrevet 22. mai 2014 Skrevet 22. mai 2014 DVDVideoSoft har en program-suite som lar deg gjøre det.
Lunalotic Skrevet 24. mai 2014 Skrevet 24. mai 2014 Siden ITV viser CL finalen, burde det vel ikke være noe problem å se den med kun Hulu unblocker i kveld ? Har ikke viasat.
knipsolini Skrevet 24. mai 2014 Skrevet 24. mai 2014 Det har fungert problemfritt tidligere, så jeg vil tro at det går fint i kveld også.
Creaxz Skrevet 24. mai 2014 Skrevet 24. mai 2014 Finnes det noen gode, stabile, tjenester hvor jeg kan få tilgang til Cl-finalen? Typ, betale for å se bare den ene match.
knipsolini Skrevet 24. mai 2014 Skrevet 24. mai 2014 Har du sjekket ViaPlay? Tror man kan kjøpe kampbillett/dagspass. Dog er det nok veldig dyrt.
Creaxz Skrevet 24. mai 2014 Skrevet 24. mai 2014 Har du sjekket ViaPlay? Tror man kan kjøpe kampbillett/dagspass. Dog er det nok veldig dyrt. Jeg finner ikke noe info om noe kampbillett eller lignende, så da ser det ut som om eneste mulighet med Viaplay blir å betale for en mnd. Viasat har vel enerett på CL i Norge, så det er vel ingen andre norske tjenester som finnes?
knipsolini Skrevet 24. mai 2014 Skrevet 24. mai 2014 Har du sjekket ViaPlay? Tror man kan kjøpe kampbillett/dagspass. Dog er det nok veldig dyrt. Jeg finner ikke noe info om noe kampbillett eller lignende, så da ser det ut som om eneste mulighet med Viaplay blir å betale for en mnd. Viasat har vel enerett på CL i Norge, så det er vel ingen andre norske tjenester som finnes? De har jo 30 dager gratis på ViaPlay jo. Bare sett på en alarm om 29 dager, så du husker å stanse abonnementet.
Sexylubb1 Skrevet 24. mai 2014 Skrevet 24. mai 2014 De har gratis på den delen som ikke inkluderer sport. Får man live Viasat 4 med Viaplay uten sport?
Lunalotic Skrevet 24. mai 2014 Skrevet 24. mai 2014 (endret) Får bare "Program not available on this platform" på itv4 , noen som har fått det til å fungere ? Alle de andre ITV kanalene fungerer. Men det går kanskje på sky ? Endret 24. mai 2014 av Lunalotic
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå