Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan iallefall ganske trygt påstås at det er et par flere lag som kjemper om ligagullet i PL enn i La Liga for øyeblikket. Men lagene etter disse igjen holder uansett et høyere nivå i La Liga.

 

Ok? Hvilke lag annet enn Man Utd og City slåss om ligagullet i PL i år? Eller misforstår jeg nå?

Lenke til kommentar

Jeg tror Solbakken bare var uheldig med hvilken klubb han kom til. Hadde han kommet til en fornuftig klubb og ikke en som sparker trenere i hytt og pine så ville han nok han en litt bedre tilværelse. Det inntrykket jeg har av Köln er at de er en nervøs og "paranoid" klubb som ikke klarer å sitte stille, men som alltid må være i bevegelse.

 

Selv er jeg veldig imot å sparke trene etter mindre enn en sesong (såfremt det ikke går latterlig dårlig) fordi det blir absolutt null kontinuitet. Den sittende treneren vil ikke kunne roe seg ned å tenke seg om siden han hele tiden står i fare for å bli sparket. Spillerne lider også under et sånt system siden de må sette seg inn i 2-3 spillestiler og personligheter.

 

Jeg tror ikke dette sverter Solbakken sitt ry i særlig stor grad, prestasjonen hans med København var veldig imponerende og de fleste innen fotballverdenen vet hvordan situasjonen er i Köln. La han summe seg og dersom han kommer til en klubb som ikke styres av cowboyer vil vi nok se et helt annet bilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...