Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Juve - Fulham endte 3-1 til den gamle dame. En veldig underholdene kamp, iafall første omgangen. Juventus kommer med et godt utgangspunkt når de skal opp til CC og kommer i min mening til å avansere. Synd med bortemålet, men litt flaks må jo Fulham ha ^^.

Din mening tok feil! Er jo pga. bortemålet de er videre nå, så den flaksen var livsviktig. :wee:

Lenke til kommentar

Er det bortemålsregel i EL?

Ja.

 

The away goals rule is applied in many football competitions that involve two-legged fixtures, including the knockout stages of the UEFA Champions League, UEFA Europa League,CAF Champions League, CAF Confederation Cup and any two-legged playoffs used in qualification for the FIFA World Cup or European Championships.
Lenke til kommentar

SCP - Atl. Madrid i gang, og Aguero bruker bare to og et halvt minutt på å finne nettmaskene.

Trezeguet brukte vel enda mindre i Fulham - Juve. Imponerende å gå fra 1-4 til 5-4.

 

Uansett, faen for en målrik runde allerede. Håper Liverpool - Lille blir like morsom som Fulham og Werder sine.

Dog tviler jeg.

Lenke til kommentar

Noen her som så kampen? Imponerende av Fulham?

Cannavaro sendt av for bakerste mann når Gera sprang inn i han, og Cannavaro atpåtil ikke var bakerste mann. Juventus spilte resten av kampen med ti mann og to horrible becker som midtstoppere pga skader og kortet. Straffen til Fulham var også imponerende billig. Jeg kan tenke meg at de fleste her inne hadde skjelt ut dommeren til helvete om noe lignende hadde skjedd med deres lag.

Lenke til kommentar

Jeg skal se etter highlights, men så ikke ut som straffe på streamen min iallefall. Ballen traff hånda til Diego som så ut som den var omtrent så nærme kroppen som mulig når man kommer inn i den farta.

 

Juve tapte kampen så snart Cannavaro fikk det latterlige kortet. Ikke sjangs i havet om vi hadde klart å ro det i land.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...