Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jeg alene om å ikke forgude Messis andrescoring? Roar Stokke gikk bananas for et ganske simpelt mål. Han vender spilleren bort, men skuddet var ikke allverden.

 

Diskuterte dette med fattern under kampen, og kom frem til at Stokke er jævlig flink på sine genierklæringer. De gode spillerne blir ofte hauset opp noe enormt når de gjør noe helt greit utpå banen. Om en litt mer middelmådig spiller gjør det samme er det ikke like spektakulært.

Lenke til kommentar

Er jeg alene om å ikke forgude Messis andrescoring? Roar Stokke gikk bananas for et ganske simpelt mål. Han vender spilleren bort, men skuddet var ikke allverden.

 

Diskuterte dette med fattern under kampen, og kom frem til at Stokke er jævlig flink på sine genierklæringer. De gode spillerne blir ofte hauset opp noe enormt når de gjør noe helt greit utpå banen. Om en litt mer middelmådig spiller gjør det samme er det ikke like spektakulært.

Det er viden kjent. Aldri hør på Stokke :)

Lenke til kommentar

Nå voldtok vi Milan også.

 

Har jeg sagt noe annet? Media har hyllet Man.Utd etter kampen, og fortjent var det ja. Men det gidder dere ikke med Arsenal etter kampen. Vi voldtok dem, men dere prøver å påstå at de var kun et middelsmådig lag og det var da ingenting?

 

Man.Utd voldtok Milan, og det fortjent

Arsenal voldtok Porto, og det også fortjent. Porto er ikke et middelsmådig lag, de har spilt bra i CL i de siste årene. Blant annet mot Man.Utd ifjor.

Lenke til kommentar

Leser du over innleggene dine før du poster? Tips.

 

Porto er mye bedre enn Stuttgart, sistenevnt gir jo en gratisbillett til kvartfinal.

For det første så er det feil, Porto er ikke mye bedre enn Stuttgart og for det andre så fikk dere om mulig en minst like "enkel" vei som Barca.

 

Syntes både Barcelona og Arsenal sine respektive prestasjoner i 8-dels finalene var meget imponerende. Bare ikke fullt så imponerende som Man United, som tross alt slo et meget godt lag.

Lenke til kommentar

Fox: Hva er det du egentlig vil frem til? At Porto er bedre enn Stuttgart? Vel, jeg kan skjønne Game sitt utsagn her.

 

Porto er per dags dato middelmådige, massevis av potensielle stjerner som de ikke får til å fungere sammen. Stuttgart derimot er et kollektiv, ingen skikkelig stjerner (Bortsett fra Hleb og Khedira). Selv om de har gjort det regelrett elendig i Bundesliga, så har de spilt en fantastisk fotball, også i CL (tildels).

Lenke til kommentar

Leser du over innleggene dine før du poster? Tips.

 

Porto er mye bedre enn Stuttgart, sistenevnt gir jo en gratisbillett til kvartfinal.

For det første så er det feil, Porto er ikke mye bedre enn Stuttgart og for det andre så fikk dere om mulig en minst like "enkel" vei som Barca.

 

Syntes både Barcelona og Arsenal sine respektive prestasjoner i 8-dels finalene var meget imponerende. Bare ikke fullt så imponerende som Man United, som tross alt slo et meget godt lag.

 

 

Jeg står fortsatt fast ved at Porto er mye bedre enn Stuttgart, og laget er ikke så dårlig som dere vil ha det til.

 

Synes at du at deres prestasjon var imponerende? Mener å huske at du skal ha påstått noe annet i forrige uke, at det var ingenting. Sammen med de andre i forumet og media. Naturligvis er jeg enig at det kan ikek sammenlignes med Man.Utd mot Milan, som er enda mer imponerende.

 

 

Giallorossi, jeg prøver å få fram at Porto er ikke et dårlig lag. Og det var ikke en lett kamp. Det var ikke en gratis billett som Barcelona fikk.

Lenke til kommentar

Nå voldtok vi Milan også.

 

Har jeg sagt noe annet? Media har hyllet Man.Utd etter kampen, og fortjent var det ja. Men det gidder dere ikke med Arsenal etter kampen. Vi voldtok dem, men dere prøver å påstå at de var kun et middelsmådig lag og det var da ingenting?

 

Man.Utd voldtok Milan, og det fortjent

Arsenal voldtok Porto, og det også fortjent. Porto er ikke et middelsmådig lag, de har spilt bra i CL i de siste årene. Blant annet mot Man.Utd ifjor.

Jeg skrev det egentlig bare for å være plagsom, siden vi har bare flaks på flaks som du sa.

Lenke til kommentar

Jeg prøver å få fram at Porto er ikke et dårlig lag.

Ingen CL-lag er dårlige selvsagt, men Porto er et av de dårligere lageen som kom seg videre fra gruppespillet.

 

Og det var ikke en lett kamp.

Jeg som supporter hadde ihvertfall blitt svært skuffet hadde laget mitt tapt for årets Porto-lag.

 

Det var ikke en gratis billett som Barcelona fikk.

Her faller du igjennom. Rett og slett. Men du skal få lov til å ha den meningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...