Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare så det er sagt: Det er mye lettere å være lojal med høytsvevende klubber som kjemper om trofeer vært år. Mao så blir det noe helt annet å være lojal med United, som under enhver sesong kjemper om de store trofeene, enn å være det med en liten klbub (Velger å ikke angi klubb navn her gitt :p ).

Skrevet (endret)
Hanstveit er vell et dårlig eksemplar siden han stakk ?

Både ja og nei, har vært i Brann så og si hele karrieren, og stakk så til utlandet for å få med seg noen år som proff. Brann tilbydde Holmvik (dere vet, den stjernebacken?) det samme i lønn som Hanstveit IKKE fikk, viss eg har skjønt det riktig.

Så eg synst han et bra eksempel også.

Glemte selfølgelig Carragher. Synst også vi bør nevne John Carew ;)

Endret av oasisuk
Skrevet (endret)

Jeg håper for guds skyld at " ;) " betyr at det er en spøk. Carew har jo spilt seniorfotball i syv klubber.

Endret av Wisbatov
Skrevet

Besiktas var det ja, blandet de to litt av en eller annen grunn. Karadas, var det han som var i Benfica da? Mente Karadas hadde vært en tur i en av de to klubbene.

Skrevet
Besiktas var det ja, blandet de to litt av en eller annen grunn. Karadas, var det han som var i Benfica da? Mente Karadas hadde vært en tur i en av de to klubbene.

Karadas har vært innom Brann-Rosenborg-Benfica-Portsmouth-Nürnberg-Brann og er nå ryktet til Besiktas blant annet.

Skrevet

Vet ikke helt om den gir noe mening, men det er jo ikke akkurat en dårlig handel for Inter sin del, 2 gode spillere samt. en pen slump med penger i bytte..

Uansett om de kaprer han så blir den Zlatan så spennende sesong i Spania!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...