Gå til innhold

Hva er det skumleste spillet du har spilt til PC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det må bli Aliens versus Predator - uten tvil.

 

Jeg husker ennå hvor skremmende det var å høre lyden av en facehugger uten å vite hvor den er. :o

 

Ikke noe annet spill har gitt meg lyst til å gjemme meg bak sofaen - eller fått meg til å ytre setningen "It's only a game, It's only a game" om og om igjen...

 

Enig med han fyren her!!

 

 

Det er jvla skummelt! ! :evil:

Lenke til kommentar

hehe, den som sa NS: jeg er faktisk litt enig...:D

er faktisk bra stemning sent på kvelden med masse rabiat voice-comm'ing "incoming, incoming!" og tre-fire skulker med celerity som flyr oppetter veggene. eller når en som stakkars liten gorg står på et hivested og venter på resources og en hører marines trampene og skravlende "roger that, I'm standing by, why am I so good?" og så kommer blip'et... :D

Lenke til kommentar

er nok aliens vs predators... grusomt ... :p

 

men det spillet eg har blitt mest skremt i er faktisk MOHAA på stalingrad bana (multiplayer, free for all)... sitter heilt i ro, heilt stille overalt, plutselig blir eg skutt fra (en plass) med sniper... høg lyd i headsett, og fulgte ikkje så godt med... huff.. skummelt :woot::D

Lenke til kommentar
Det mest skremmende må da være Realms of the Haunting!

 

Det er et ordentlig kvalitetsspill! Vet ikke om det er det MEST skremmende jeg har spilt, men det kommer ihvertfall høyt opp på listen. Mange skumle scener der. Når du f.eks løper i kjelleren under huset gjennom trange ganger med forskjellige monstre etter deg. *grøss*

 

Dumt at jeg har WindowsXP, ellers kunne jeg tatt det fram og spilt det igjen. Har originalversjonen på 4CD'er liggende i hylla

Lenke til kommentar

pøh da..

er ingen fan av skytespel, og har aldri giddet spele til meir enn brett 3 på nokon spel a la doom og quake, UNNTATT wolfenstein return to castle wolfenstein.

sikkert ikkje så skummelt men ganske kult... untatt sluttbossen som var usannsynlig vansklig...

Lenke til kommentar

Doom2, under dyna med laptop og hodetelefoner og lyset av. Når en sånn ekkel rosa tasmansk djevel hopper frem bak et hjørne. Eller det bare er helt stille rundt deg, untatt noen "snork-snork" ....... "snork-snork" ...... på den andre siden av døra du såvidt tør åpne. Er kanskje ikke like skummelt nå lenger, men var det på den tiden. Quake kom aldri i nærheten av steminingen i Doom spør du meg.

Lenke til kommentar

Uten tvil er dette Doom3 E3 Beta.

_________________

Box:1  

[os: Windows XP Professional, Service Pack 1 (5.1 - 2600)]  

[cpu: 1-AMD , 1999MHz, 256KB]  

[ram: 1536MB]  

[gfx: NVIDIA GeForce4 Ti 4600]  

[screen: 2048x768 32bit 85Hz]  

 

Box2:  

[os: RedHat Linux v8.0]  

[cpu: 1-AMD , 1750MHz, 256KB]  

[ram: 512MB]

 

bare meg som syns dette innhold/signatur-forholdet er litt feil..?

Lenke til kommentar
Spillet var ikke så skummelt i og for seg, men jeg husker godt første gang jeg møtte "The Butcher" i Diablo.. Da jeg hørte "Fresh meat!! ARGH!!" la jeg bena på nakken. :lol: Hmm.. begynner å bli en stund siden det, var vel i '96 Diablo kom :)

 

ah ja pokker, var dævens redd hver gang jeg skulle møte ham :p

det var ufyslig bra stemmning i D1 :)

Lenke til kommentar

mange gode spill her ja... spes avp1 og resident evil 1&2.. system shock var også skummelt.. undying likeså. men nå skal jeg ikke sitte her og gjenta det som allerede har blitt påpekt, la meg heller fortelle dere om verdens skumleste spill:

 

:o BRITNEY`s DANCE BEAT!!! :o

 

(og et tips til de som vil ha maks skremsel ut av alle spillsituasjoner: spill på hard. pulsen slår alltid et hakk fortere når det er mindre healt og ammo, og når monstrene er litt mer "buffy".)

 

hail carmack,

peace out! :D

Lenke til kommentar

Ujj, jeg HATER edderkoppene i Unreal 2, Å FYYYYYYYYYYYYY hvor skremt jeg ble når jeg stod med ryggen til, og jeg snudde meg, en DIGER edderkopp fløy i tryne mitt, ALDRI.. .ALDRI...har jeg blitt så skremt, skrek høyt!. Satt med konstant gåsehud på det brettet, kan vel kanskje ha noe med å gjøre at jeg har litt edderkopp fobi :oops:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...