Gå til innhold

HW-rekka @TG 09™ Les førstepost! Endelig seatmap på plass.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
blæh, hvorfor ikke quakenet? :D

Uansett, noe som har en guide til DC som er kjekk?

Er ikke spesielt vanskelig. Last ned DC++ http://dcplusplus.sourceforge.net/, gå på settings>share og legg til de mappene du vil share (om det er mye det er snakk om kan indexing av mappene ta ganske lang tid). Deretter, når du kommer på TG vil det bli annonsert en DC-server-IP som du kobler deg til med File>Quick-Connect.

Skrevet

Da greide vi 110 sider da, kanskje 120 sider her på HW-rekka forumet i år. Jeg har vært lite aktiv i det siste, men det får gå. Har vært hos fetteren min i Ålesund siden fredagen og varmet opp til TG. Bor i Fr.Stad og Fr.Stad-Ålesund er langt (9timer)

Skrevet
Holder på med indeksering av filer på DC++ regner med å dele rundt 750GB på TG.

Ble ferdig med å indeksere mine 1,45 TB med HD film/tv-serier i går :p

Skrevet (endret)

Vel, da er det på tide å pakke ned PC-en. Det er vel det eneste som gjenstår, tror jeg (viss jeg ikke har glemt noe, såklart... :ermm: ). Så da snakkes vi vel på TG, da, folkens! :new_woot:

Hadebra! :)

Endret av Breidablik
Skrevet

Jeg har hvertfall et par sesonger av noen tv-show å dele pluss noen filmer, men jeg tviler på at det er det helt store. Rundt 150-200GB kanskje.

Jeg vil vel regne med at de fleste kommer opp rundt kl. 10, om ikke før? Noen som vet ca når er køene lengst?

Skrevet

Da er jeg fremme på Hamar, bare noen minutters kjøring unna skipet. Kommer til å møte opp utenfor ca. klokken halv ni i morgen tidlig. Da er det litt kø, men ikke så ekstremt mye.

Da var det dags for en handlerunde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...