Gå til innhold

Fable 2 Førsteinntrykk


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Coop var en gedigen skuffelse. Faktisk artigere og ha folk på private chat og fly rundt som orbs sammen isteden. Da kan man gå hvor man vil og samtidig kunne gi gjenstander til hverandre. Man kan ikke ta med seg figuren sin når du joiner andre games. Og kameraet låses totalt. Fryktelig tungvindt og kleinete. Det er heller ikke rare avstanden man kan være fra hverandre før man møter en usynlig vegg.

 

Ellers er spillet helt utrolig fantastisk. Kjempespill!

Lenke til kommentar
.... Man kan ikke ta med seg figuren sin når du joiner andre games. Og kameraet låses totalt. Fryktelig tungvindt og kleinete. Det er heller ikke rare avstanden man kan være fra hverandre før man møter en usynlig vegg.

 

Du "anmelder" vel her lokal coop ? Eller har patchen kommet slik at du har prøvd over XBL med full coop ?

Lenke til kommentar

Er ikke co-op slik at man kan gå overalt alene og gjøre det man vil, bare at man er i samme save? Tenker altså på online delen. For hvis ikke så ser ikke jeg en grunn til å spille med en annen.

 

Gleder meg heftig uansett. Får endelig spillet i hylla imorra tidlig. :D

Endret av Bandana
Lenke til kommentar
co op video

 

Se filmen hos Youtube

 

Igjen, dette er lokal coop aye ? Som nok de færreste vil benytte seg av i nevneverdig grad da man ikke kan spille med sin egen player men må velge en pre-build når man skal joine, stemmer ikke det ?

 

Det er jo kun coop over live som er interessant - hvor man kan bruke sin egen player fritt i en annens verden. Hvor man slipper å gå sammen hele tiden.

Lenke til kommentar

Kopierer meg selv fra en annen tråd her på forumet.

 

Tatt fra coveret til Fable 2 ang. coop på Xbox Live.

 

"Når du blir med en annen spiller i samarbeidsspill via Live, velger du en medhjelper som skal representere helten din.

Denne medhjelperen innehar de samme evnene som helten han er tilknyttet, men ingenting fra beholdningen.

Du får de samme startvåpnene som helten som er vert.

Du mister medhjelperens våpen når økten er over"

 

Det er altså ikke mulig å bruke sin egen helt og utstyr i coop.

Lenke til kommentar
Er ikke co-op slik at man kan gå overalt alene og gjøre det man vil, bare at man er i samme save? Tenker altså på online delen. For hvis ikke så ser ikke jeg en grunn til å spille med en annen.

 

Gleder meg heftig uansett. Får endelig spillet i hylla imorra tidlig. :D

Online-delen er skuffende, enkelt og greit!

 

Det er akkurat som lokal coop, bare at du må ha 2 spill, 2 konsoller og betale Xbox Live-avgift for å kunne spille.

Du kan IKKE bruke din egen character, annet enn statsene du har fra før. Utseende blir totalt ødelagt. Da du må velge mellom Good Male, Neutral Male, Evil Male, Good Female, Neutral Female og Evil Female. Uansett hva gjesten gjør i denne modusen, vil ikke det påvirke Alignment i hans game. Det vil kun ødelegge for verten. Broren min mista kone og barn under coop i går :p Det var jo litt moro da. Skylder mest på han :p

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Betyr dette at jeg kan hoste i Fable II, invitere en kompis, også så spille gjennom historien med min egen karakter, mens han må spille med en annen enn sin egen?

jepp. Co-op suger hest. Jeg ble kjempeskuffet ettersom jeg mener å ha lest og hørt at man kunne ta med seg sin egen character. Det værste er kameravinkelen og avstandsbegrenselse... Det er 10 år tilbake i tid...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...