tomsi42 Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Her er et bilde fra Tanum kirke fra sist søndags ekspedisjon. 1/200s, f/8, 24mm, ISO 400 Canon EOS 30D + EF 24mm f/2.8 Tom
Carny Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Veldig stemningsfult. Ser ikke noe å sette fingeren på her. -Det kommer kanskje av at jeg ikke føler selve kirken er motivet, men heller gravstøttene og stedet mellom fotografen og kirken. Hvis kirken skulle vært hovedmotivet syns jeg det mangler litt luft over tårnet. Jeg likte dette.
RandiA Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Ja, det var veldig fint og stemningsfullt..men hva har du gjort med fargene, er det i svart/hvitt, eller? RandiA
Stupedama Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Når du har fått med trærne nærmest, syns jeg det blir feil at alle kuttes. Kunne godt ha gått litt nærmere syns jeg. Ellers liker jeg fargene og selve bildet godt.
tomsi42 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Skrevet 21. oktober 2008 Takk for innspillene; jeg skal ha de i baktankene når jeg skal opp ditt neste gang. Når det gjelder etterbehandlingen, så justert jeg først shadow og highlights slik at forgrunnen ikke ble så mørk. Så konverterte jeg til sort/hvit, deretter la jeg på en sepia-tone. Men jeg er ikke sikker på om det ble helt vellykket. Tom
Fotofashion Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Liker etterbehandlingen, det er fin kontrast i bildet mellom lyse og mørke elemeter. Problemet med bildet for min del er er at jeg blir veldig usikker på hva som er hovedmotivet. Kirken er et naturligblikkfang her iom at himmelen rundt den er såpass lyst. Men igjenn så er gravstøttene i full fokus. Mindre DOF hadde gjort seg, slik at du har gitt "blikkfang" til det som er viktig her.
Simon Aldra Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Er det bare jeg som ser litt sepiatoning? Kanskje pittelitt i overkant for min smak. Uttrykket i bildet digger jeg, det er rett og slett litt gloomy og stemningsfult.
akle Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Liker linjene i bildet. Og synes at sepia-tonen gjorde seg veldig godt, jeg synes det var akkurat passe mye farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå