tc47 Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Først så kan du godt vente på svar fra selve monzilla her i tråden Men jeg har ikke noe problem med det nei Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Ikke at jeg er GM (manager), men ja, det er fullt. Det er jeg ganske sikker på. Til dere håpefulle så må jeg nok bekrefte det tc sier her. Det er fullt Edit: folk må selvfølgelig få lov til å lage de lagene de vil Kanskje det er på plass med et FIFA-forum her på forumet? Endret 27. oktober 2008 av monzilla Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Ikke at jeg er GM (manager), men ja, det er fullt. Det er jeg ganske sikker på. Til dere håpefulle så må jeg nok bekrefte det tc sier her. Det er fullt Edit: folk må selvfølgelig få lov til å lage de lagene de vil Kanskje det er på plass med et FIFA-forum her på forumet? takk for tillatelsen kansje vi skal spille mot hverandre en gang om jeg får et lag på bena Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Hehe jess men det hadde vært sykt tilfeldig fordi man kan ikke sette opp kamper Bare tifeldige "play now" kamper! Bra spilt i dag gutta Lenke til kommentar
trydis Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Flott innsats i går ja, vi rykket vel opp 3 divisjoner eller noe i den duren. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Jepp. Det var veldig bra spilt. Alle bidro til at vi stod med 6-2-1 i stats. Og vi har spilt mot mange gode motstandere og. Endelig begynner spissrollen å sitte for meg, ble et par viktige mål. For min del må jeg perfeksjonere løsningene når vi kommer flere mot keeper. Hadde en tre-fire assists på den måten i går, og ca like mange som gikk til helvete. Avslutningene har ihvertfall begynt å sitte, bommet vel kun på en sjangse som jeg burde sette (alene mot keeper). Dette går veien gutter! Blir nok ingen spilling på meg i kveld, men dere har jo hverandre på MSN så det er bare til å spille på egenhånd. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Håper jeg kan få vært med å spille litt senere i kveld. Noen andre som ser muligheten til å få tatt seg noen kamper da? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Jo, jeg er sikkert med i kveld jeg og Lenke til kommentar
Diogosan86 Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 er det no plass igjen for å joine?? høres veldig interesankt ut siden det skal være så få og at det ikke er så mange at det blir no stress lissom!! så jeg lurer på om det var no mere plass her...høres veldig bra ut den første posten din monzilla Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Ikke at jeg er GM (manager), men ja, det er fullt. Det er jeg ganske sikker på. Til dere håpefulle så må jeg nok bekrefte det tc sier her. Det er fullt Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Enda bedre for deg: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1027578 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Hehe jeg blir nesten rørt. At mitt førsteinnlegg er til inspirasjon for andre. Dette kaller vi gamer community! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Hmm..Din førstepost og Moldespurven's førstpost er meget like Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Jepp, ser ikke noe gale i det. Why fuck with something that works Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Jepp, ser ikke noe gale i det. Why fuck with something that works Hehe...så enig så enig Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Jepp, ser ikke noe gale i det. Why fuck with something that works Hehe...så enig så enig hehe ja så at monzilla sine ideer har vert bra og var 100% enig med han da jeg så førsteposten, derfor jeg først ville bli med her men som vanelig er jeg for sent ute:D og da "stjelte" jeg litt her og der fra førsteposten hans her og lagde min egen:D fint å høre at det gikk bra i går for dere , også hørte jeg feil eller har monzilla begynt å skore også, var vel på tidde hehe:D Lenke til kommentar
trydis Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Husker jeg ikke feil scoret samtlige spillere i løpet av gårsdagens økt. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Hehe, jeg scorte vel i nesten alle kampene. Selv om trydis prøver å overskygge dette faktumet. Nei fra spøk til revolver. Det at laget scorer er det viktigste. Ikke hvem som putter de. og jeg hadde en god del assists i går og, så dette går jo bare fremover. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Noen som spiller ikveld? Lenke til kommentar
trydis Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 ja, vi spiller med deg nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå