Uglegutt Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Begynner å bli lei av å spille BW og lusker litt på WP. Kunne tenke meg en som tåler litt og som kan heale andre og som kan slå litt fra seg. Noen som har noen erfaringer å dele?
PantZman Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Har en lvl 25 warrior priest. Moro klasse det. Tanker 3-4 mobs som er samme lvl som meg i lang tid. Kanskje ikke beste dps eller healing men likevel en moro klasse. Som warrior priest må du prøve å holde balanse mellom damage og healing. Du må f.eks bruke melee skills for å få righteous fury points til å heale med. Endret 16. oktober 2008 av PantZman
Zappy Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har sett WPer som gjør det usedvandlig godt på healing, men det er riktignok sjeldent. SJEEEELDEEENT.
Uglegutt Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Skrevet 17. oktober 2008 Lagde meg en WP i går og spilte opp til lvl 7. Moro så langt, etter å ha spilt BW en stund der man må løpe med en gang man får ferten av destro spillere holder WP seg litt bedre får en si
Uglegutt Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Skrevet 20. oktober 2008 Fant en blå item i går, ganske kul? Dualwielder hammer og BW staff...
Uglegutt Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Skrevet 24. oktober 2008 Til og med lvl 16 har jeg sverget til Salvation speccet WP, med battlehammer og book istedenfor battle sledge fordi jeg ville være mest healer. På lvl 17 fant jeg en Battlesledge som gav meg veldig mye strenght, og tenkte jeg skulle prøve meg på en Wrath speccet WP en liten stund. Jeg kommer ikke til å bytte tilbake for å si det slik... Ja jeg healer litt dårligere, men herregud så deilig å kunne gjøre litt skade også. Plutselig begynner destro folk å løpe når de ser deg istedenfor å ignorere at du står og slår på dem med plastikklekehammeren. Får mye mer XP/RP i scenarios også samtidig som Pve går raskere/lettere. Anbefales, selv om mange andre sikkert ønsker at man skal være en healbot. Det er en grunn til at klassen heter Warrior Priest og ikke Priest Warrior....
Rata101 Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg synes effektiviteten på heals hos WP blir veldig avhengig av situasjonen. Styrken til WP heals ligger i HoTs og group heals. Holder gruppa seg samlet og får mye AOE damage på seg, så er WP heals veldig bra. Speccer man Salvation, så får man også en ganske bra AOE heal etterhvert som healer alle uansett om de er i gruppe eller ikke (Martyr's Blessing). Uansett om man fokuserer på heals eller melee, så er det viktig å ikke glemme at WP har en ganske klar support rolle, imo. Vi kan bidra med mye som ikke vises på scoreboarden, men som allikevel er avgjørende. For eksempel auras, buffs og decursing.
Jakoozie Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Hva er HoTS og Wrath speccet? Jeg har en WP selv, dette er min første char i WAR, og synes det er veldig gøy. Men jeg dør rimelig ofte i instances, sannsynligvis fordi jeg rusher inn i kamp hodeløst xD Noen tips til en nybegynner? (Tenker også generelt) Endret 27. oktober 2008 av Jakoozie
Rata101 Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 HoTs er "Heal over Time spells". En spell som f.eks. "heals for 1500 damage over 60 seconds" er en HoT. Wrath er en av de tre retningene man kan spesialisere seg på med WP; http://www.wardb.com/career.aspx?id=12
Uglegutt Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Skrevet 27. oktober 2008 Uansett om man fokuserer på heals eller melee, så er det viktig å ikke glemme at WP har en ganske klar support rolle, imo. Vi kan bidra med mye som ikke vises på scoreboarden, men som allikevel er avgjørende. For eksempel auras, buffs og decursing. Det er klart, heldigvis er det forholdsvis greit å respecialize i dette spillet, slik at man kan bytte på. Når man spiller med guildet er det ofte viktigere å kunne heale litt. Man må som du sier se an situasjonen litt. Er det ingen andre healere tilgjengelig så vet man hva man må gjøre.
Rata101 Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Ja, heldigvis er det en grei jobb å respecce. Å bytte tactics er jo omtrent en liten respec også. Bare synd at det er litt kronglete å bytte tactics med "so and so many seconds after combat". Nå har jeg macroet gear-set addonen min også, så jeg trenger bare å klikke på hotbaren for å skifte f.eks. fra dps til heal gear. Praktisk! Jeg spiller endel scenarios, og Serpent's Hold (tier 4) er stort sett det eneste det går i (ikke mitt valg). Normalen for meg ligger på rundt 85k heals totalt, avhengig en del forskjellige ting. Noen ganger 130k-ish noen ganger 50k. Jeg er rank 32 btw. Det er ei annen WP som ligger på rundt samme rank som meg som alltid healer for MINST 50k mer, hver gang... Litt irriterende... Vi har ca. samme spec og gear så vidt jeg vet. Derfor lurer jeg på, teller scoreboarden med overhealing? Er det sånn at det bare er å spamme i vei med group heals, så kommer man på toppen av lista? Jeg trenger å finne ut hva jeg skal gjøre for å ta henne igjen... Planlegger å spamme kun en type spell i hvert scenario framover, for å se om deg gjør noen forskjell. Prøvde med Healing Hand i går. Det ga faktisk bedre resultater enn forventet.
Uglegutt Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Skrevet 27. oktober 2008 Er bare lvl 21 foreløpig. Ser også at det er en del WP's som får veldig høy healing scores, men de får som regel lavere XP enn meg som pleier å balansere det litt. Antar det er fordi de spammer healing. Tror det har med hvem, når og hvordan man healer/spiller. Pleier aldri ha spesielt mye av hver (DPS/Healing) , men ligger "alltid" blant dem som får mest XP på min side. Bruker for øvrig ingen add ons ennå, men må vel få innstallert noen. Noen du kan anbefale?
Rata101 Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Ja, jeg tror også det har veldig mye å gjøre med hvem man er i gruppe med. WP'en jeg pratet om er nesten alltid i en full (premade) gruppe. Regner med at de går rimelig tett sammen i scenarios. Hun liker også å bruke Touch of the Divine, som jeg akkurat fant ut beregner heals ut fra x3 wisdom Selv irriterer jeg med grønn over Bright Wizards og lignende som går solo i scenarios. Ikke bare ødelegger det for mine group heals, men når de får lav HP, så løper de til meg og står og hopper opp og ned foran meg for å få heals... Piss off! Anbefaler Squared som er en party frame addon inspirert av WoW-addonen Grid. Eventuellt også med tilleggsplugins: SquaredAssist og SuaredHotIndicators. Gearswap addonen heter ClosetGoblin. Siden WAR i utgangspunktet ber om at alle addon-kommandoer skal kjøres i script form, så lønner det seg å installere LibSlash også. Dette gjør at du f.eks. kan skrive "/cg activate dps" istedenfor å måtte skrive "/script ClosetGoblin.ActivateSet("dps")". Obs. skal du bruke addon kommandoer i macros, så må du fremdeles bruke /script form.
Uglegutt Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Skrevet 27. oktober 2008 Takker Egoer som går solo og dør får bare dø. Hvis de klager får de bare kommentaren "Whiner" fra meg. Da holder de fleste kjeft. Er dog moro å teame opp med en BW og heale alt man er god for, hvis BW'en vet hva han/hun gjør blir det ofte mye poeng. Spillet er for øvrig ufattelig mye mer givende når man spiller sammen med guildet sitt/ noen man er samspilt med.
lassaron-jon Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 vel, då har tiden kommet for WPene også, Grace speced = Win win !
PantZman Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 It's hammertime! Destruction folka der syyyyg jo!
Uglegutt Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Skrevet 12. desember 2008 vel, då har tiden kommet for WPene også, Grace speced = Win win ! Er lvl 38 nå og bruker Wrath/Grace specc i pvp og vanligvis Salvation specc i pve, da trengs det som regel ekstra healere. I dag kommer patch 1.1a, og armor settene blir buffet "en del", glad jeg har hele Annihilator settet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå