Gå til innhold

hvilken spec burde jeg gå for til onsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

nye talent tree's komme til onsdag... og da lurer jeg på hvilken spec jeg burde gå for... er sl/sl lock nå... har 453 resi, 1150 SD og 13k hp...blir UA/SL den nye speccen for meg?

Lurer også på om barber kommer til onsdag?

Endret av Dhack
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel uten noen pålitelig link så har jeg mine tvil om at det kommer denne onsdagen.

Og det slo deg ikke at det kan være at de i trade bare tullet?

Skrevet (endret)

Ja bare vent å se da. Slutt å snakk ot.

Du bør prøve noen speccs på PTR så du vet hva som passer deg. Og kansje du bør si hva du skal gjøre. Raiding, farming og Arena trenger litt forskjellige builds.

Endret av Dynejonas
Skrevet

Blizzard har vel sagt at på grunn av betydlige forandringer i talent trær så vil det bli tatt screenshots av arena ratings den 14.Oktober. Min 2+2 regning ville da tilsi at det er på grunn av at patchen kommer på onsdag.

Jeg er iallefall rimelig overbevist om at det er patch på onsdag.

Skrevet

Posten jeg leste nevnte at det ville være cirka 90% sjanse til at patchen kom ut nå til onsdagen, med andre ord ikke 100% sikkert.

Det ble hintet på Blizzcon at den kommer ut den uka her.

men vi vet det sikkert til tirsdag når amerikanerne får patchen..eller ikke.

Skrevet

Jeg har ikke funnet en blue som bekrefter patchen til onsdag, men WoWinsider hadde en artikkel om dette allerede 1. oktober og de har sine henvendelser korrekt så det ser ut til å stemme. Legg spesielt merke til at det følger med en bekreftende link og ikke oppfordring til å spørre 14 åringene i /2 som forresten er Trade channel og ikke "altannetchannel".

Link!! :o

Og hvis noen har en Blizzard employe som kan bekrefte det på lager så kom med det for linken min er tross alt kun en antagelse i bunn og grunn.

Skrevet

Det eneste avslutninga av S4 betyr er at ladders blir satt og mounts blir gitt. Du kan fortsatt spille og få points du kan kjøpe items med. leste tidligere også at Arena points resetter på level 71. Noen som har en bluepost på det?

Skrevet

Grunnen til at Arena sesongen blir avslutta på onsdag er pga at patchen kjem.

Sitter på jobbnett no, men søk med blue tracker på www.mmo-champion.com så finner du blue som seier at patch er 14 oktober.

Altså 15, onsdag for oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...