Gå til innhold

hvilken spec burde jeg gå for til onsdag?


Anbefalte innlegg

nye talent tree's komme til onsdag... og da lurer jeg på hvilken spec jeg burde gå for... er sl/sl lock nå... har 453 resi, 1150 SD og 13k hp...blir UA/SL den nye speccen for meg?

 

Lurer også på om barber kommer til onsdag?

Endret av Dhack
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blizzard har vel sagt at på grunn av betydlige forandringer i talent trær så vil det bli tatt screenshots av arena ratings den 14.Oktober. Min 2+2 regning ville da tilsi at det er på grunn av at patchen kommer på onsdag.

 

Jeg er iallefall rimelig overbevist om at det er patch på onsdag.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke funnet en blue som bekrefter patchen til onsdag, men WoWinsider hadde en artikkel om dette allerede 1. oktober og de har sine henvendelser korrekt så det ser ut til å stemme. Legg spesielt merke til at det følger med en bekreftende link og ikke oppfordring til å spørre 14 åringene i /2 som forresten er Trade channel og ikke "altannetchannel".

 

Link!! :o

 

Og hvis noen har en Blizzard employe som kan bekrefte det på lager så kom med det for linken min er tross alt kun en antagelse i bunn og grunn.

Lenke til kommentar

 

" Players who level past 70 will have their Arena points reset to 0 and be removed from all Arena teams in the level-70 bracket."

 

Vil nå si at det er det samme som at du mister både poeng og lag når du lvler over lvl 70 ;)

 

Honor og marks får du beholde, blizzard orker ikke all whininga om dem fjerner det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...