Gå til innhold

hvilken spec burde jeg gå for til onsdag?


Anbefalte innlegg

Blue tracker på mmo-champion sier at arena S4 avsluttes 14. oktober. I samme sleng sier blue at det er 95 % sikkert at patchen kommer samme dag. Det er ikke helt sikkert, bare veldig sannsynlig at patchen kommer 14. oktober i US og 15. for EU. Vi får se i morgen om US får den da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok patchen kommer på onsdag, men man kan jo selvfølgelig ikke være helt sikker på at den kommer. Men fy som jeg gleder meg, dette blir show, kjenner jeg gleder meg mer til WOTLK enn TBC, sikkert fordi det blir mye ''old school design'' og forskjellige ting blir rettet på. :)

Lenke til kommentar

 

" Players who level past 70 will have their Arena points reset to 0 and be removed from all Arena teams in the level-70 bracket."

 

Vil nå si at det er det samme som at du mister både poeng og lag når du lvler over lvl 70 ;)

 

Honor og marks får du beholde, blizzard orker ikke all whininga om dem fjerner det ;)

 

 

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...70402&sid=1

 

 

We had hoped that the introduction of some new Honor rewards in the upcoming patch would give players a great opportunity to spend any of their remaining Honor. However, many players would still be surprised by an Honor and token reset as it isn’t something we’ve done in the past. As such, we've decided to not reset Honor or tokens upon the release of Wrath of the Lich King. Players who save their Honor will be able to spend it on level 80 rewards, although those rewards will be significantly more expensive than their level 70 counterparts.

Lenke til kommentar

Arena post

 

"We've revaluated certain aspects of how the arena system and current arena season will be affected during both the next content patch, and the launch of Wrath of the Lich King. For starters, the current arena season will end in respect to the ladder upon the release of our next major patch. What this means is, we'll be taking a snapshot of the current season's ladder just before the realms are taken down for patch maintenance, and our normal process will commence to determine who is eligible for the end-of-season rewards. Teams and ratings will not be wiped at that time, and will carry forward allowing players to earn points each week (and buy gear) until the launch of the expansion on November 13th. Almost immediately before Wrath of the Lich King releases, all arena teams as well as ratings will be wiped and arena charter NPCs disabled. "

Lenke til kommentar

prøvde "sl/sl" en stund... men UA/SL locks gruste meg.. samme med warriors, rogues og!!! MAGES!! så fant ut at jeg skulle koste på meg en respec... så jeg prøvde destru. virker MYE bedre en "sl/sl"... morro med instant seduction.. Masse cc.. bra med dmg... blir nok destru på meg i wotlk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...