Gå til innhold

Kulturo: Ingen Ichi i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Istedet for å bannlyse filmer slikt vi gjorde på 70tallet (Life of Brian! filmen som er så morsom at de bannlyste den i Norge!), så burde vi bli strengere på aldersgrensene, kanskje det hjelper litt på for de gretne gamle gubbene som bannlyser filmer.

 

Og det er vel ikke ulovlig å eie filmen, men det er ulovlig for en norsk distributør å selge den, eller misforsto jeg noe helt vanvittig nå?

Du kan m.a.o. hvis jeg har rett bestille fra Asia og Play.com, men du får ikke kjøpt en skandinavisk versjon i Norge.

Lenke til kommentar

Dette blir det samme dilemmaet som i Dogma, mange protesterte og det endte med at jeg skaffet den på sekundet.

Nå når alle i som liker film her i landet leser dette tror jeg det første som spretter i nøtta dems er, shit denne filmen skal jeg skaffe.

 

Har sett denne før, men trengte barer et eksempel. Fordi mindre ville sett den hvis den faktisk kom hit, men nå må alle bare ha den. Fordi den er ulovlig her i landet.

Lenke til kommentar
Dette blir det samme dilemmaet som i Dogma, mange protesterte og det endte med at jeg skaffet den på sekundet.

Nå når alle i som liker film her i landet leser dette tror jeg det første som spretter i nøtta dems er, shit denne filmen skal jeg skaffe.

 

Har sett denne før, men trengte barer et eksempel. Fordi mindre ville sett den hvis den faktisk kom hit, men nå må alle bare ha den. Fordi den er ulovlig her i landet.

Du har helt rett.

Jeg har lenge tenkt at jeg burde se filmen, dette heller bare bensin på bålet og gjør det nok mer sannsynlig at jeg tar den med neste gang jeg handler på play.com eller amazon.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...