Gå til innhold

"Innlegget er endret" skitner til innlegget

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette kan kanskje virke veldig sært for noen, og det er det vel også. Jeg mener at "Innlegget er endret av bla bla"-teksten som kommer opp under innlegget om man endrer det "skitner" til innlegget.

Mulighet for å gjøre denne lille "notisen" litt mer diskré?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skitner til innlegget? Skjønte ikke helt.

Ellers er jo det teit at strekene før signaturen er bare 20. Tallet er jo 23. Og da burde jo det vært 23 streker også.

Endret av Ståle
Skrevet (endret)

Kanskje den kunne flyttes opp til linja hvor tidspunktet for selve postinga står.

Noe slikt som dette:

post-51867-1223476872_thumb.jpg

Endret av Skagen
Skrevet
Kanskje den kunne flyttes opp til linja hvor tidspunktet for selve postinga står.

Noe slikt som dette:

Ingen dum ide, dog det kan bli litt dumt også da det er en grunn til at en redigerer innlegg så hvis den skulle flyttes opp dit så burde det være en form for fargeendring som gjør at den blir mer synlig og ikke bare forsvinner i alt annet av tekst og informasjon som en raskt ignorerer.
Skrevet
Hvorfor er det egentlig så viktig for andre og vite at du har redigert innlegget?

I en diskusjon er det vel regelsett viktig å se om en person har "trekt seg ut", ved hjelp av å endre feks, en mening. Så i mine øyner er det derfor den er der. Og et pluss er det jo.

Skrevet
Hvorfor er det egentlig så viktig for andre og vite at du har redigert innlegget?
Nå tenker jeg som oftest iform av moderator sine øyne da...yrkesskadet kan en vel si og da er det som oftest en god grunn til at en har redigert et innlegg ;)
Skrevet (endret)

Bare sett [spoiler ] uten å slutte den på slutten av innlegget. Uten mellomrom selvfølgelig.

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Endret av Kris.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...