Gå til innhold

DDR3-minne som lyser opp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Minnemodulene er i følge Crucial spesielt bygget for ytelsesentusiaster, case-moddere og folk som rett og slett har lyst til å ha noe som tiltrekker seg oppmerksomheten gjennom modifiserte eller vindusbaserte systemer.

Kan de ikke bare si det rett ut? Modulene er spesielt bygget for de som er interessert i glorete juletrelys og diskolys.

 

 

 

Haha!

You just made my day!

 

Helt fantastisk!

Slutter aldri å bli overrasket lenger over hva folk presterer å finne på.

Det er noen der ute som har ALT for lite å gjøre, da blir slike ting resultatet..

 

Helt sjef....

 

PS!

Lurer hvilket land dette var i;? Våre krigshungrige naboer i vest kanskje??

Lenke til kommentar

Hver sin lyst, er ikke det en grei tanke? Mangfold er stort sett en god ting. Lysende RAM er ikke noe for meg, tror jeg, men om noen har lyst på minne som lyser så er det vel godt for dem at det finnes. Slik er det med det meste, det finnes klær jeg aldri ville gått med og utstyr jeg aldri ville montert på min bil. Men så lenge det finnes noen som vil ha det er det godt at noen lager det. Det betyr nemlig at det er en god sjanse for at noen lager de tingene jeg vil ha også. Og det er slettes ikke utenkelig at det jeg vil ha er ting som folk som liker lysende RAM synes er teit og glorete.

 

Jeg har forøvrig en XPS, om enn noen år gammel, men har slått av lyset. På samme måte kunne jeg godt ha kjøpt slik RAM og slått av lyset på det også (hvis det er mulig), hvis det var god RAM til fornuftig pris. Så kunne jeg heller slått det på i julen.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

okay....

 

de blå lysa som lyser opp nede ved ramsloten er jo forsåvidt helt greit. men at de har en haug leds på toppen som blinker i takt med bruken i tillegg til at de er flere forskjellige farger er patetisk. jeg er ikke redd for å si at jeg har lys i pcen min, og at jeg synes det er litt kult/tøft/pent å se på. men jeg begrenser det til en farge per pc og jeg har kun lys i viftene mine.

 

eller for å si det på en annen måte. alt med moderasjon.

Lenke til kommentar
Det finnes jo RAM med LEDs ifra før, så denne var litt misvisende sådan.

Jepp, jeg har er sett DDR2 minne med lys på. Kjekt det men stort sett får de blinke i fred inne i kabinettet :)

 

Crucial lanserer nå Ballistix Tracer – verdens første DDR3-minnemoduler med aktivitetsstyrt LED-lys.

 

;)

Lenke til kommentar

Gammelt nytt. Ja, det er DDR3, men DDR2 modulene har det samme.

 

Og det er ikke bare at "de blinker når de er aktive", men jo mere belastet modulene blir, jo mere "blinker" de/det. Det er som en indikator på at alt er som det skal. Fint under OC'ing.

 

 

Første 23 - 24 sekundene er under idle, før det settes i gang en WinRAR utpakning.. ;)

Lenke til kommentar

EditeD: Ikke gammelt nytt men nytt nytt. Disse er som sagt verdens første DDR3-minnemoduler med aktivitetsstyrt LED-lys.

 

Smak og behag. Jeg ser ikke noe fint med de under noen omstendighet. Inkludert overklokking.

 

Hadde man sagt til bilentusiaster at diskokule, ternigner og wonderbaum var hører med til bilentusiasme så tror jeg mange av de ville blitt fornærmet. Det samme gjelder nok overklokkere og juletrelys.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Gammelt nytt. Ja, det er DDR3, men DDR2 modulene har det samme.

 

Og det er ikke bare at "de blinker når de er aktive", men jo mere belastet modulene blir, jo mere "blinker" de/det. Det er som en indikator på at alt er som det skal. Fint under OC'ing.

 

 

Første 23 - 24 sekundene er under idle, før det settes i gang en WinRAR utpakning.. ;)

 

fikk sånn pacman følelse av den filmen >.<

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...